ساخت کارخانه ذوب‌آهن در نطنز اشتباه بود

اصفهان_ رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با توجه به اینکه شهرستان نطنز در منطقه با تنش آبی بالا قرار دارد و با بحران آب روبرو است، ساخت کارخانه ذوب‌آهن در گذشته در این منطقه اشتباه بوده است.

ساخت کارخانه ذوب‌آهن در نطنز اشتباه بود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی عصر پنجشنبه به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در جلسه شورای اداری شهرستان نطنز، اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان نطنز در منطقه با تنش آبی بالا قرار دارد و با بحران آب روبرو است، ساخت کارخانه ذوب‌آهن در گذشته در این منطقه اشتباه بوده است.

وی ادامه داد: باید همه مناطق ظرفیت‌سنجی شوند و نسبت به ظرفیت آن منطقه اقدام کرد نه اینکه برای ایجاد اشتغال در این منطقه که با تنش آبی روبرو است چنین اقدامی را انجام داد. متأسفانه بعضی مواقع اقدامات کپی شده در برخی مناطق مستعد، برای برخی مناطق غیر مستعد مشکل ساز است و نشان از نبود بررسی دقیق دارد.

اسلامی افزود: یکی دیگر از موضوعات مهم برای این منطقه، تثبیت جمعیت روستایی با ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای روستاهاست که باید در دستور کار قرار بگیرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی پیرامون موضوع نهضت ملی مسکن در نطنز و مشکلات آن خاطرنشان کرد: امروز در دیدار چهره به چهره با مردم نطنز، عنوان شد که برخی از مسئولان گفته‌اند زمین برای این کار نداریم و فعلاً پروژه نهضت ملی مسکن در این منطقه متوقف شده است.

وی گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد به زودی زمین مورد نیاز برای نهضت ملی مسکن در نطنز موقعیت‌یابی و تعیین شود.

منبع: mehrnews-5516304

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار