رقابت بیش از ۸۷ هزار داوطلب کنکور سراسری در استان اصفهان

در آزمون سراسری امسال ۸۷ هزار و ۶۱۱ داوطلب در استان اصفهان به رقابت می‌پردازند.

رقابت بیش از ۸۷ هزار داوطلب کنکور سراسری در استان اصفهان

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، رضاعلی نوروزی اظهار کرد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه، ۸ الی ۱۱ تیرماه در استان اصفهان برگزار می‌گردد. ۸۷ هزار و ۶۱۱ داوطلب از استان اصفهان در این کنکور حضور دارند.

وی افزود: در استان اصفهان بیشترین تعداد داوطلب در گروه علوم تجربی با ۳۱ هزار و ۸۳۲ نفر است که نزدیک به نیمی از داوطلبان را تشکیل می‌دهد.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان اصفهان گفت: آزمون گروه هنر صبح روز چهارشنبه هشت تیر، گروه ریاضی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۹ تیر، گروه علوم تجربی صبح روز جمعه ۱۰ تیر و گروه زبان‌های خارجی صبح روز شنبه ۱۱ تیرماه برگزار خواهد شد.

دکتر نوروزی می‌گوید: توصیه می‌شود که داوطلبان برای شرکت در آزمون سراسری حتی‌الامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند؛ هماهنگی‌های لازم با سازمان اتوبوسرانی اصفهان صورت گرفته تا با تقویت ناوگان حمل و نقل، تمامی حوزه‌های برگزاری آزمون در سطح شهر اصفهان و دانشگاه صنعتی که خارج از شهر است را پوشش دهند.

وی در پایان اضافه کرد: همراه داشتن شناسنامه عکس‌دار و یا کارت ملی معتبر برای شرکت در آزمون سراسری الزامی است. درب تمامی حوزه‌های امتحانی در ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد، بنابراین توصیه می‌شود داوطلبان آزمون سراسری طوری برنامه‌ریزی کنند که تا پیش از ساعات اعلام شده در حوزه‌های امتحانی خود حضور پیدا کنند؛ همچنین از همراه داشتن هرگونه وسیله اضافی از جمله کیف، کتاب، موبایل و جزوه جداً خودداری کنند.

48

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار