بودجه اجرای بسته راهکارهای احیای زاینده رود مصوب شد

اصفهان- معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: اعتبار اجرای بسته راهکارهای احیای زاینده رود با اعتبار هشت هزار میلیارد تومانی، در مصوبات وزارت نیرو برای پروژه‌های آبی اصفهان قرار دارد.

بودجه اجرای بسته راهکارهای احیای زاینده رود مصوب شد

مهران زینلیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر مصوبات سفر اخیر رئیس جمهوری به اصفهان را مثبت خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: امید است در اجرا نیز بدون مشکل و محکم و قوی پیش برویم.

وی با بیان اینکه ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوبات سفر رئیس جمهوری تسهیلات است، افزود: این اعتبار قرار است با بودجه امسال استان داده شود اما نقدی است و زودتر تخصیص می‌یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان با بیان اینکه ۲۴ هزار میلیارد تومان اعتبارات بودجه استان است، اضافه کرد: هشت هزار میلیارد تومان مصوبات سفر وزارت نیرو برای همه پروژه‌های آبی استان اصفهان است که برای اجرای بسته راهکارهای احیای زاینده رود نیز از همین اعتبار پیش‌بینی شده است.

زینلیان در خصوص بهره برداری فاز اضطرار طرح بن- بروجن از ابتدای سال جاری نیز ابراز داشت: مدیریت استان همه جا مخالفت خود را با اجرای این طرح از حوضه زاینده رود اعلام کرد، نمایندگان مجلس نیز پیگیری کردند و بارها طی مکاتبات رسمی مخالفت خود را با این طرح اعلام کردیم.

وی افزود: دادگستری اصفهان نیز در این خصوص ورود کرد اما چهارمحال و بختیاری این طرح را در استان خود اجرا کرده و اکنون برداشت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در سفر استانی رئیس‌جمهور برای ۳۰ دستگاه مصوباتی نهایی شد و در مجموع ۲۱۷ مصوبه عمرانی به تصویب رسیده و تعداد قابل توجهی مصوبه در رابطه با بنگاه‌های اقتصادی در این استان به تصویب رسید و حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای رفع مشکلات پیش‌بینی شد.

مصوبات استان اصفهان به تفکیک شامل ۴۵ مصوبه در حوزه زیربنایی، ۳۳ مصوبه در حوزه بهداشت و درمان، ۴۲ مصوبه در حوزه آب، خاک و کشاورزی، ۲۶ مصوبه در حوزه رفاهی و اجتماعی، ۸ مصوبه در حوزه اشتغال، ۵۳ مصوبه در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی و ورزشی و ۹ مصوبه در سایر حوزه‌ها به تصویب رسیده و یک‌سوم از کل اعتبارات در نظر گرفته شده برای استان به سامان‌بخشی و توزیع پروژه‌های فاضلاب استان اختصاص داده شده است.

منبع: mehrnews-5523615

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار