جزییات فاز دوم خاموشی صنایع فولادی

سخنگوی صنعت برق از توافق با مسئولان وزارت صمت برای تداوم خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده صنایع فولادی در فاز دوم، بدون تغییر نسبت به فاز نخست، خبر داد.

جزییات فاز دوم خاموشی صنایع فولادی

به گزارش ایراسین به نقل از فولادبان، فاز نخست خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده صنایع فولادی که ۲۵ خردادماه گذشته آغاز شده بود، روز جمعه، ۱۰ تیرماه جاری پایان یافت. این خاموشی‌ها در راستای تفاهم دو جانبه مسئولان وزارتخانه‌های نیرو و صمت اعمال شده بود.

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق از توافق با مسئولان وزارت صمت برای تداوم خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده صنایع فولادی در فاز دوم - بدون تغییر نسبت به فاز نخست - خبر داد.

وی در رابطه با تأمین برق صنایع در تابستان گفت: مصوبه تفاهمی که پیش از این، در تاریخ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت نیرو مبنی بر فعالیت نامحدود تولیدکنندگان فولاد و سیمان از ساعت ۱۲ شب تا ۸ صبح منتشر شده بود، تمدید شده و همچنان سر جای خود باقی است.

سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه برق صنایع در حال تأمین است، افزود: برنامه تأمین برق صنایع فولادی در تابستان به همان صورت انجام می‌شود که پیش از این اعلام شد و به اطلاع فولادسازان رسیده بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار