ارسال بسته‌های موادغذایی به مناطق زلزله‌زده هرمزگان از اصفهان

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان کمک‌های جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان به زلزله‌زدگان استان هرمزگان را تشریح کرد.

ارسال بسته‌های موادغذایی به مناطق زلزله‌زده هرمزگان از اصفهان

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان به زلزله‌زدگان استان هرمزگان، اظهار کرد: تاکنون یک هزار بسته موادغذایی ۷۲ ساعته به همراه دو هزار کنسرو آماده برنج، بارگیری و به استان هرمزگان ارسال شده است.

وی با بیان اینکه امداد هوایی و تیم‌های جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان برای اعزام به مناطق زلزله‌زده اعلام آمادگی کرده است، افزود: نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر منطقه جنوب از جمله شهرستان‌های شهرضا، سمیرم، دهاقان و مبارکه ۲۴ ساعت در حالت آماده‌باش بودند اما به علت صادر نشدن درخواست از سوی سازمان امداد، نیروها در وضعیت سفید قرار گرفتند.

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با بیان اینکه چادر به میزان کافی در استان آسیب‌دیده موجود بوده و نیازی به ارسال از سایر استان‌ها نبوده است، ادامه داد: در تماس با معاون امدادونجات هلال‌احمر استان هرمزگان از اتمام توزیع اقلام در مناطق زلزله‌زده، خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: شرایط در مناطق زلزله‌زده با توجه به گرمای هوا، بسیار سخت است و اسکان در چادر که اسکان اضطراری محسوب می‌شود، با وجود شرایط موجود، اسکان خوبی نیست و امید است به یاری خدا هرچه سریع‌تر دستگاه‌های مربوطه نسبت به رفع مشکلات اسکان زلزله‌زدگان این استان، اقدام کنند.

منبع: imna-585875

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار