کشف ۷ هزار تن سیمان احتکار شده در کاشان

‌اصفهان - فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف هفت هزار تن سیمان احتکار شده به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان کاشان خبر داد.

کشف ۷ هزار تن سیمان احتکار شده در کاشان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار داشت: در تداوم طرح‌های نظارت بر واحدهای صنفی و برخورد با مخلان اقتصادی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان کاشان از فعالیت فردی در زمینه احتکار سیمان در یک انبار فروش سیمان در این شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران پس از انجام تحقیقات و اقدامات پلیسی با هماهنگی مرجع قضائی، انبار مذکور را شناسایی و در بازرسی مشترک مأموران پلس امنیت اقتصادی و نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، از این محل هفت هزار تن سیمان احتکار شده به ارزش بالغ بر یکصد میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در تشریح این خبر تصریح کرد: در این خصوص انبار فروش سیمان پلمب، فرد محتکر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سردار میرحیدری در پایان عنوان داشت: هدف محتکران و مفسدان اقتصادی از احتکار کالاهای اساسی، ارزاق و دیگر نیازمندی‌های مردم ضربه زدن به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سو استفاده از نیاز مصرف کنندگان است و پلیس با قاطعیت بر اساس مقررات با متخلفان برخورد می‌کند.

منبع: mehrnews-5530585

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار