رشد ۱۱ درصدی تولید فولاد خام در گروه فولاد مبارکه

کارکنان گروه فولاد مبارکه در سه ماهه نخست سال جاری با تلاش مضاعف خود توانستند میزان تولید گندله، آهن اسفنجی، تختال و کلاف گرم در صنعت فولاد کشور را به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش دهند.

رشد ۱۱ درصدی تولید فولاد خام در گروه فولاد مبارکه

به گزارش خبرنگار ایراسین، کارکنان گروه فولاد مبارکه در سه ماهه نخست سال جاری با تلاش مضاعف خود توانستند میزان تولید گندله، آهن اسفنجی، تختال و کلاف گرم در صنعت فولاد کشور را به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش دهند.

عباس اکبری محمدی، معاون بهره برداری فولاد مبارکه با اشاره به رشد ۱۱ درصدی تولید فولاد خام در گروه فولاد مبارکه اظهار کرد: از ابتدای فروردین تا پایان خردادماه تولید گندله گروه فولاد مبارکه (شرکت فولاد مبارکه و سنگان) در مجموع با ۶.۶ رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل به سه میلیون و ۳۰۳ هزار تن، افزایش یافت.

وی افزود: تولید آهن اسفنجی در گروه فولاد مبارکه (شرکت فولاد مبارکه، مجتمع فولاد سبا، فولاد هرمزگان و فولاد سفید دشت) نیز رشد ۷.۴ درصدی داشته و به ۳ میلیون و ۲۹۴ هزار تن رسیده است.

معاون بهره برداری فولاد مبارکه بیان داشت: در سه ماهه نخست سال جاری در گروه فولاد مبارکه (شرکت فولاد مبارکه، مجتمع فولاد سبا و فولاد هرمزگان) در مجموع ۲ میلیون و ۹۹۱ هزار تن تختال تولید شده است.

عباس اکبری محمدی خاطرنشان کرد: بیش از ۹۰ درصد ورق گرم کشور در گروه فولاد مبارکه تولید می شود و در سه ماهه نخست امسال در شرکت فولاد مبارکه یک میلیون و ۴۸۴ هزار تن و در مجتمع فولاد سبا نیز ۳۹۷ هزار تن ورق گرم تولید شده که این میزان تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب رشد ۷.۲ و ۵۷.۲ درصدی را نشان می دهد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار