تکرار رکوردشکنی روزانه در ناحیه نورد گرم فولاد مبارکه

غیورمردان عرصه تولید فولاد مبارکه با تولید ٢٠ هزار و ۴۰۰ تن کلاف گرم در خط نورد گرم، رکورد ارزشمند دیگری را به ثبت رسانده و رکوردِ قبلیِ تولیدِ روزانه کلاف گرم که به میزان ٢٠ هزار و ۳۳۵ تن در ۲۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ محقق شده بود را ارتقا دهند.

تکرار رکوردشکنی روزانه در ناحیه نورد گرم فولاد مبارکه

به گزارش خبرنگار ایراسین غیورمردان عرصه تولید فولاد مبارکه با تولید ٢٠ هزار و ۴۰۰ تن کلاف گرم در خط نورد گرم، رکورد ارزشمند دیگری را به ثبت رسانده و رکوردِ قبلیِ تولیدِ روزانه کلاف گرم که به میزان ٢٠ هزار و ۳۳۵ تن در ۲۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ محقق شده بود را ارتقا دهند.

تکرار رکوردشکنی روزانه در ناحیه نورد گرم فولاد مبارکه

پیش از این غیورمردان ناحیه آهن‌سازی شرکت فولاد مبارکه در واحد گندله‌سازی، نیز در تاریخ نهم تیرماه ۱۴۰۱ موفق شدند، رکورد روزانه تازه‌ای به میزان ۲۳ هزار و ۷۳۰ تن رقم بزنند و رکوردِ قبلیِ ۲۳ هزار و ۶۶۰ تن که در ۱۷ مردادماه سال ۱۳۹۹ محقق شده بود را ارتقا دهند.

گفتنی است تلاشگران ناحیه آهن‌سازی شرکت فولاد مبارکه در واحد احیاء مستقیم ۲، نیز در روز چهارشنبه ۸ تیرماه موفق شدند میزان تولید روزانه آهن اسفنجی را به ۹ هزار و ۷۶۰ تن برسانند و رکورد قبلیِ ۱۲ اردیبهشت‌ماه سال جاری به میزان ۹ هزار و ۶۷۰ تن را ارتقا دهند.

همچنین در ادامه دستاوردهای تولید در گروه فولاد مبارکه، جهادگران واحد احیاء مستقیم سبای فولاد مبارکه نیز موفق شدند در تاریخ ۷ تیرماه سال جاری با تولید ۴ هزار و ۹۵۲ تن آهن اسفنجی رکورد روزانه جدیدی را ثبت کنند و رکورد قبلی ۲۳ خردادماه سال جاری به میزان ۴ هزار و ۹۰۱ تن را ارتقاء بدهند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار