اختیارات مسئولان اصفهان برای حل مشکلات افزایش یابد

اصفهان – رئیس خانه صنعت و معدن ایران گفت: ضروری است که اختیارات مسئولان استان اصفهان برای حل مشکلات از اختیارات بیشتری برخوردار باشند.

اختیارات مسئولان اصفهان برای حل مشکلات افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، سید عبدالوهاب سهل آبادی شامگاه سه شنبه در آئین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان خطاب به نمایندگان مجلس اظهار داشت: چطور باید به مجلس بگوئیم که هر چهار روز یکبار وزیر صمت را استیضاح نکنید و اجازه بدهید تا برنامه‌های خود را اجرا کند.

وی افزود: در برنامه وزیر صمت و اقداماتی که تاکنون داشته تحولات بسیار خوب و با برنامه دارد و از نمایندگان می‌خواهیم سعه صدر داشته باشند.

رئیس خانه صنعت و معدن ایران تصریح کرد: اینجا اصفهان است و فرقی با دیگر استان‌ها ندارد، اما مردم اصفهان با دیگر مردم فرق دارند، مردم اصفهان در هشت سال دفاع مقدس به تنهایی دو لشکر برای دفاع فرستادند و این در حالی است هر دوال سه استان یک لشکر داشتند و این نشان از این است که مردم اصفهان وفادار به این نظام هستند و تعصب نسبت به کشور دارند.

اصفهان بار همه کشور را به دوش می‌کشد

وی با بیان اینکه جا ندارد که احساس کنیم مسئولان ملی فکر کنند بار کشور به دوش اصفهان است، ما به صراحت می‌گوئیم بار کشور به دوش اصفهان است، ادامه داد: از این رو انتظار داریم که توجه ویژه به این استان شود.

سهل آبادی گفت: اصفهان ۹ هزار واحد صنعتی دارد که در بیش از ۷۰ شهرک صنعتی مستقر هستند و این صنایع نیاز جدی به رسیدگی دارند.

وی با بیان اینکه ضروری است اختیارات مسئولان استان اصفهان نسبت به دیگر استان‌ها افزایش یابد، افزود: نباید اختیارات در اصفهان با دیگر استان‌ها برابر باشد و این در حالی است که مسئولان این استان به صورت کارشناسی شده مشکلات را بررسی می‌کنند و این در حالی است که کوچک‌ترین مشکل معادن باید در جلسات کشوری برطرف شود.

رئیس خانه صنعت و معدن ایران با اشاره به اینکه مردم اصفهان دین خود برای اشتغال جوانان را ادا خواهند کرد، ابراز داشت: این در حالی است که بار هزینه‌های دولت از دوش صنایع برداشته شود چرا که دیگر صنایع توان تأمین هزینه‌های دولتی که هر روز بزرگ‌تر می‌شود را ندارند.

وی خطاب به وزیر صمت گفت: جراحی اقتصادی فعلی خوب است اما بهتر است خصوصی سازی و چابک سازی را در دستور کار قرار دهید.

منبع: mehrnews-5531764

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار