نمایندگان اصفهان در جشنواره تئاتر فجر کدامند؟

رئیس انجمن هنرهای نمایشی اصفهان، نام هنرمندانی که به نمایندگی از این استان در سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور دارند را اعلام کرد.

محمد ترابی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اصفهان در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر که بهمن‌ماه سال ۱۳۹۸ به دبیری نادر برهانی مرند در تهران برگزار می‌شود، در حال حاضر با هشت نماینده در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی، عکس و پوستر حضور دارد.
وی ادامه داد: در بخش تئاتر خیابانی سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تئاترهای «میم میم شو» به کارگردانی مجتبی خلیلی، «مین» به کارگردانی نسا سلیمانی و «صدسال به از این سال‌ها» به کارگردانی نجمه محرابی خوزانی به نمایندگی از اصفهان به بخش نهایی راه یافته‌اند و در بخش صحنه‌ای نیز دو تئاتر «سبوط» به کارگردانی امید نیاز و «کلاغ‌ها» به کارگردانی سعید محسنی که هر دو با حمایت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی اصفهان تولیدشده بود، از سوی جشنواره تئاتر استان اصفهان به جشنواره فجر معرفی شد اما در نهایت بعد از ارزیابی، تنها تئاتر «کلاغ‌ها» برای حضور در بخش مسابقه پذیرفته شد.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان خاطرنشان کرد: متأسفانه تئاتری‌های ما آن‌طور که باید به بخش عکس و تبلیغات و پوستر و بروشور نگاه حرفه‌ای ندارند اما اختصاص جوایزی به این بخش‌ها در جشنواره‌های مختلف، موجب دلگرمی است و خوشبختانه امسال محبوبه کریمی با یک اثر، سلاله رویدشتی با دو اثر و سید علی میرعمادی با یک اثر به نمایندگی از اصفهان در بخش عکس جشنواره تئاتر فجر حضور خواهند داشت.
ترابی یادآور شد: در بخش پوستر نیز مهدی غلامی از اصفهان با ارسال دو اثر با ۳۸ هنرمند راه‌یافته به بخش نهایی پوستر جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر رقابت می‌کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار