کسب رتبه نخست مدیریت مصرف انرژی توسط شهرداری اصفهان

مدیر بهینه‌سازی، تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان از کسب رتبه اول مدیریت مصرف انرژی در تراز سال ۱۴۰۰ برای شهرداری این کلان‌شهر خبر داد.

کسب رتبه نخست مدیریت مصرف انرژی توسط شهرداری اصفهان

سید مهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در ارزیابی انجام شده توسط شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان به عنوان نماینده وزارت نیرو در بخش انرژی الکتریکی، با توجه به شاخص‌های مهم در مدیریت مصرف انرژی، شهرداری اصفهان به عنوان رتبه نخست دستگاه‌های اجرایی انتخاب شد.

وی افزود: در این ارزیابی شاخص‌هایی همچون رعایت مصرف در ساعات پیک ایجاد، ساختار مناسب نرم‌افزاری و سخت‌افزاری جهت رعایت الگوی مصرف متعارف، حذف توان غیرفعال یا راکتیو، حذف انشعابات غیر مجاز بررسی شده است.

مدیر بهینه‌سازی، تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: شهرداری اصفهان به واسطه ارائه حجم متنوعی از خدمات همچون روشنایی بیش از ۵۰۰ پارک اصلی و محلی با بیش از ۷۰ هزار پایه روشنایی، ۴۰۰ آبنما، نورپردازی ابنیه تاریخی و معاصر شهر اصفهان همچنین نورپردازی پل‌ها و زیر گذرهای سطح شهر و دیگر خدماتی که مستلزم مصرف انرژی الکتریکی است، با مصرف بیش از ۹۳ هزار مگاوات ساعت برق، بزرگترین مصرف کننده بخش عمومی استان است.

وی تاکید کرد: با رسالت شهرداری در ایجاد بستر فرهنگی مناسب، همچنین الگوسازی در بهینه سازی مصرف انرژی الکتریکی، اقدامات متعددی همچون انجام ممیزی‌های دوره‌ای، دریافت استانداردهای بین‌المللی در حوزه انرژی و بهره‌گیری از تجهیزات با مصرف انرژی پایین و دیگر اقدامات مؤثر در کاهش سطح مصرف انرژی، در اولویت‌های این بخش از معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار