شفاف‌سازی در فرایندها ارمغان سیستم سرا ۱۰

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سیستم سرا ۱۰ نسبت به سرا هشت ارتقا یافته و قابلیت‌های جدیدی در آن پیش‌بینی شده و حلقه واسط بین شهروند و شهرداری است.

شفاف‌سازی در فرایندها ارمغان سیستم سرا ۱۰

رسول میر باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تفاوت نحوه خدمات‌رسانی سیستم سرا هشت با سرا ۱۰، اظهار کرد: سیستم سرا ۱۰ نسبت به سرا هشت ارتقا یافته و قابلیت‌های جدیدی در آن پیش‌بینی شده است، بازدید مرحله‌ای و سرعت عمل در کار وجود دارد، این سیستم حلقه واسط بین شهروند و شهرداری است و با شفاف‌سازی در فرایند به شکل مجازی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراحل دریافت پروانه ساختمان نکته قابل توجهی بوده و یکی از موضوع‌های کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان است، ادامه داد: برای دریافت پروانه شهرسازی الکترونیک ابتدا مالک ثبت درخواست داده و بعد از آن یک رمز و پسورد برای وی پیامک می‌شود، سپس امکان‌سنجی ملک در کاربری‌های مسکونی انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: زمانی که ثبت درخواست انجام شد، مدارک مالکیت و کارت ملی اسکن می‌شود و مأمور مربوطه پس از بازدید از ملک، آن را تأیید می‌کند که طرح تفصیلی تأیید شده است یا خیر و در صورت تأیید شدن، در خواست مالک به بخش محاسبات مالی فرستاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که برآورد اولیه این برنامه انجام شد، مالک می‌تواند مبالغ پرداختی را به صورت علی‌الحساب پرداخت کند، پس از آن پروانه شهرسازی الکترونیک برای وی صادر می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار