تعداد کرونایی‌ها در استان اصفهان به 286 نفر رسید/ترخیص 21 بیمار با حال خوب از بیمارستان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از ۹۹۱ موارد مشکوک که مورد بررسی و نمونه‌گیری آزمایشگاهی قرار گرفتند، ۷۰۵ نفر نمونه آن‌ها منفی بوده و تعداد ۲۸۶ نفر دارای نمونه مثبت و موارد قطعی ابتلا در استان اصفهان بوده‌اند.

به گزارش فارس، آرش نجیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: از ۹۹۱ موارد مشکوک که مورد بررسی و نمونه‌گیری آزمایشگاهی قرار گرفتند، نمونه ۷۰۵ نفر منفی بوده و تعداد ۲۸۶ نفر دارای نمونه مثبت و موارد قطعی ابتلا در استان اصفهان بوده‌اند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: از این تعداد ۱۷۹ نفر مرد و ۱۰۷ نفر زن هستند و متوسط سن ابتلا ۵۸ سال است و ۲۱ نفر از بیماران نیز با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند و تعداد ۲۵۳ نفر هنوز بستری هستند و تعداد افراد فوتی ما در اثر این بیماری به ۱۲ نفر در استان رسیده است.
وی ادامه داد: تعداد موارد در شهرستان‌ها به تفکیک در شهر اصفهان ۱۶۴ مورد، اردستان ۱۳ مورد، چادگان ۲ مورد، خمینی‌شهر ۴ مورد، خوانسار ۳ مورد، سمیرم ۲ مورد، شاهین‌شهر ۱۳ مورد، شهرضا ۸ مورد، فریدن ۲ مورد، فلاورجان ۷ مورد، گلپایگان ۵ مورد، لنجان ۱۲ مورد، مبارکه ۱۰ مورد، نائین ۱۱ مورد، نجف‌آباد ۱۷ مورد و نطنز ۱۳ نفر از افراد مبتلا به این بیماری را شامل می‌شوند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار