فرآیند بازیافت پسماند در سایت شرکت بازیافت لنجان متوقف شد

مدیرعامل شرکت بازیافت لنجان از توقف فرآیند تفکیک پسماند با توجه به شیوع ویروس کرونا در سایت این شرکت خبر داد.

سبحان نظری اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا شهروندان کشور و استان های مختلف از جمله استان اصفهان درگیر ویروس کرونا هستند،در این میان باید ضمن رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، به سلامت افرادی که در حوزه پسماند و جمع‌آوری زباله در قالب پاکبانان و کارگران شرکت بازیافت فعالیت می کنند توجه جدی شود.
وی افزود: امروز بهتر است شهروندان فهیم شهرهای شهرستان لنجان پسماندهای پر خطر این روزها مانند دستکش یکبار مصرف، ماسک و اجزای ویژه که سلامت دیگر شهروندان را تهدید می‌کند را در سطل های زباله انداخته و از رها نمودن آنها در معابر اکیداً اجتناب کنند تا پاکبانان و دیگر شهروندان با خطرات احتمالی مواجه نشوند.
مدیرعامل شرکت بازیافت لنجان با بیان اینکه کارکنان این شرکت همواره مجهز به ماسک و دستکش هستند، تصریح کرد: حفظ سلامت کارکنان شرکت بازیافت شهرستان لنجان برای ما بسیار حائز اهمیت بوده از این رو با تصمیات اتخاذ شد عملیات تفکیک پسماند در سایت این شرکت متوقف گردید.
و ادامه داد: این مهم به منظور جلوگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا به واسطه تفکیک پسماندها به مرحله اجرا رسید و کلیه پسماندهای ورودی به سایت بازیافت لنجان بدون انجام عملیات پردازش و تفکیک و طبق موازین بهداشتی مستقیمابه سایت دفن انتقال می یابد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار