آغاز عملیات اجرایی احداث خیابان گل‌ها در منطقه ۴ اصفهان

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: عملیات اجرایی پروژه خیابان‌سازی گل‌ها واقع در منطقه چهار شهرداری با مبلغ قرارداد اولیه ۲۱۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

آغاز عملیات اجرایی احداث خیابان گل‌ها در منطقه ۴ اصفهان

اصغر کشاورزراد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پروژه خیابان‌سازی گل‌ها واقع در منطقه چهار شهرداری اصفهان، اظهار کرد: این پروژه با توجه به توسعه خیابان ولی‌عصر (عج) و سهولت در رفت‌وآمدهای روزمره شهروندان در حال احداث است.

وی با بیان اینکه احداث خیابان گل‌ها دسترسی آسان اهالی خیابان ولی‌عصر (عج) به بلوار رضوان و ارغوانیه را به همراه دارد، خاطرنشان کرد: این پروژه با مبلغ قرارداد اولیه ۲۱۰ میلیارد ریال در حال احداث است و شامل مسیر رفت از خیابان ولی‌عصر (عج) به بلوار رضوان و مسیر برگشت از بلوار رضوان به خیابان ولی‌عصر (عج) است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان افزود: در طرفین خیابان گل‌ها مسیر ویژه دوچرخه‌سواری با حاشیه امن ایجاد می‌شود، همچنین فضای سبز سه متری در کنار آن برای زیبایی مسیر پروژه و در مجاورت منازل مسکونی پیاده‌رو با عرض ۲.۵ متر لحاظ شده است.

وی با اشاره به شیب طولی مناسب خیابان گل‌ها برای دفع آب‌های سطحی، گفت: با توجه به اینکه طول مسیر این خیابان ۱۱۰۰ متر است، شیب طولی مناسبی برای دفع آب‌های سطحی در نظر گرفته شده است.

کشاورزراد در خصوص دیگر ویژگی‌های پروژه خیابان‌سازی گل‌ها، ادامه داد: این پروژه شامل شش هزار مترمربع پیاده‌روسازی و ۱۲ کیلومتر جدول و کانیو است که ۱۶ هزار تن مصالح زیرسازی، چهار هزار تن بتن و شش هزار تن آسفالت برای این پروژه مورد استفاده قرار می‌گیرد که تمام این مصالح توسط سازمان عمران تهیه و تولید می‌شود.

وی از صبر و شکیبایی اهالی منطقه چهار شهرداری که برای احداث پروژه خیابان‌سازی گل‌ها همکاری لازم را با شهرداری دارند، قدردانی کرد و گفت: این پروژه تا پایان سال‌جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

منبع: imna-612464

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار