دانشگاه آزاد میزبان دومین جشنواره طب سنتی در نطنز

دبیر دومین جشنواره ملی طبیعت‌گردی، طب سنتی و گیاهان دارویی گفت: همایش ملی طب سنتی و گیاهان دارویی با شعار "سلامت را از طبیعت هدیه بگیریم" در دانشگاه آزاد نطنز برگزار می شود.

دانشگاه آزاد میزبان دومین جشنواره طب سنتی در نطنز

اصفهان امروز- دبیر دومین جشنواره ملی طبیعت‌گردی، طب سنتی و گیاهان دارویی گفت: همایش ملی طب سنتی و گیاهان دارویی با شعار "سلامت را از طبیعت هدیه بگیریم" در دانشگاه آزاد نطنز برگزار می شود.
محمودرضا فقیهی اظهار داشت:دومین جشنواره ملی طبیعت‌گردی، طب سنتی و گیاهان دارویی شهرستان نطنز در سالن آمفی تئاتر علامه مجلسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز با حضور مقامات کشوری افتتاح خواهد شد.
وی گفت: همایش ملی طب سنتی و گیاهان دارویی با شعار "سلامت را از طبیعت هدیه بگیریم" از ۶ الی ۹ تیر سال جاری به مدت ۴ روز در شهرستان تاریخی نطنز برگزار می شود.
دبیر دومین جشنواره ملی طبیعت‌گردی، طب سنتی و گیاهان دارویی افزود: هدف از برگزاری جشنواره ملی طب سنتی و گیاهان دارویی نطنز، فرهنگ‌سازی برای رشد و توسعه زیرکشت سطوح بیشتر زمین‌های کشاورزی در راستای ایجاد اشتغال، کارآفرینی و رشد اقتصاد خانواده‌ها و همچنین معرفی گونه‌های مختلف گیاهان دارویی موجوددر این شهرستان با توجه به شرایط اقلیمی متفاوت در شهرستان و بالطبع آن توسعه صنعت گردشگری و توریسم در شهرستان نطنز بیان شده است.
وی اظهار کرد: از برنامه‌های جانبی این جشنواره می توان برگزاری نمایشگاه و فروشگاه محصولات و صنایع دستی نطنز، کارگاه‌های آموزشی حفظ سلامت و دوره ماساژ و زالو درمانی ویژه پزشکان، کارگاه فرصت‌های کارآفرینی و بازاریابی و اشتغال در صنعت کشت گیاهان دارویی، تورهای گردشگری نطنز و ابیانه، صعود به قله کوه کرکس نطنز و کویرنوردی و نیز مراسم جشن کودک و طبیعت نام برد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار