راهاندازی سامانه رسیدگی سریع به شکایات در بیمه سرمد
به منظور پاسخگویی بهتر به شکایات مشتریان، امکان ثبت و دریافت مستقیم شکایات با استفاده از درگاه پورتال اینترنتی این شرکت راهاندازی شد
به منظور پاسخگویی بهتر به شکایات مشتریان، امکان ثبت و دریافت مستقیم شکایات با استفاده از درگاه پورتال اینترنتی این شرکت راهاندازی شد.
بنابر اعلام بیمه سرمد، با ایجاد این امکان در صفحه امور مشتریان وبسایت بیمه سرمد، به محض ثبت شکایت مراجعان در سامانه، عنوان و موضوع شکایت در کارتابل کارشناسان مرکز تماس ثبت شده و تاییدیه دریافت پیام و کد پیگیری، به وسیله پیامک و پستالکترونیک به افراد اطلاعرسانی میشود.
مشتریان بیمه سرمد میتوانند با مراجعه به صفحه امور مشتریان وبسایت شرکت و ورود به قسمت ارسال شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را در سیستم ثبت کنند.
همچنین برای پیگیری شکایات یا انتقادات خود، میتوانند پس از مدت زمان کوتاه (با توجه به نوع شکایت) با واردشدن به قسمت رهگیری درخواست، وضعیت بررسی پیام خود را مشاهده کنید.