عقد قرارداد ساخت بیش از ۱۰۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن خمینی‌شهر

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خمینی‌شهر گفت: در راستای ساخت ۱ هزار و ۱۲ واحد در طرح نهضت ملی مسکن خمینی شهر بصورت بنیاد ساخت با ۳ پیمانکار عقد قرارداد شده که ۴۳ واحد آن نیز در بافت فرسوده در حال اجرا است.

عقد قرارداد ساخت بیش از ۱۰۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن خمینی‌شهر
اصفهان امروز - محمد نیازی:


رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خمینی‌شهر گفت : در راستای ساخت ۱ هزار و ۱۲ واحد در طرح نهضت ملی مسکن خمینی شهر بصورت بنیاد ساخت با ۳ پیمانکار عقد قرارداد شده که ۴۳ واحد آن نیز در بافت فرسوده در حال اجرا است .

سعید حاجی احمدی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خمینی‌شهر دراین گفت‌وگو اظهار کرد: در این شهرستان حدود ۱۰ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد پس از پالایش‌های لازم ۶ هزار متقاضی واجد شرایط شناخته شدند.

وی افزود: در راستای ساخت ۱ هزار و ۱۲ واحد در طرح نهضت ملی مسکن خمینی شهر بصورت بنیاد ساخت با ۳ پیمانکار عقد قرارداد شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خمینی‌شهر ادامه داد: این پروژه‌ها شامل ۵۲۹ واحدی، ۴۴۰ واحدی متشکل از ۶ بلوک و پروژه ۴۳ واحدی در بافت فرسوده شهرستان (محله خوزان) است که پروژه اجرا شده در بافت فرسوده در مرحله سفت‌کاری است.

وی در خصوص اقدامات بعمل آمده برای تامین مسکن ایثارگران شهرستان خمینی‌شهر بیان کرد: زمینی به مساحت ۲۲ هزار مترمربع برای ساخت ۳۶۲ واحد مسکونی در راستای تامین مسکن ایثارگران تخصیص یافته است.

حاجی احمدی گفت: در جهت تامین مسکن خانواده‌های دارای حداقل دو عضو معلول در شهرستان خمینی‌شهر، زمینی به مساحت ۴ هزار مترمربع به این امر اختصاص یافت که براین اساس ۱۳۲ واحد در حال ساخت بوده و تاکنون سفت کاری انجام شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار