افزایش ۶۲درصدی بازدید گردشگران خارجی از ابنیه تاریخی کاشان

مسوول کمیته استخراج و پردازش آمار و اطلاعات کاشان از افزایش ۶۲ درصدی بازدید گردشگران خارجی از آثار و ابنیه تاریخی این شهرستان از پانزدهم فروردین ماه تا پانزدهم خرداد ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

افزایش ۶۲درصدی بازدید گردشگران خارجی از ابنیه تاریخی کاشان

اصفهان امروز- مسوول کمیته استخراج و پردازش آمار و اطلاعات کاشان از افزایش ۶۲ درصدی بازدید گردشگران خارجی از آثار و ابنیه تاریخی این شهرستان از پانزدهم فروردین ماه تا پانزدهم خرداد ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
علیرضا عبدالله زاده اظهار داشت: ۱۶ هزار و ۳۲۱ گردشگری خارجی از پانزدهم فروردین ماه تا پانزدهم خردادماه سال جاری از ابنیه تاریخی کاشان دیدن کردند درحالی که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۱۰ هزار و ۳۱۴ نفر بود.
وی با بیان اینکه از میان گردشگران خارجی ۶۸ کشور جهان که کاشان را برای بازید انتخاب کردند، فرانسوی ها با بیش از ۶ هزار گردشگر به عنوان بیشترین بازدیدکنندگان، سهم ۳۷ درصدی را به خود اختصاص دادند.
دبیر کمیته گردشگری الکترونیک شهرستان کاشان تاکید کرد: کشورهای فرانسه، آلمان،ایتالیا و هلند به ترتیب در صدر بازدید کنندگان آثار و بناهای تاریخی کاشان قرار دارند.
وی ادامه داد: گردشگران کشورهای اسپانیا، چین، هنگ کنگ، بلژیک، سوئیس، انگلیس و تایلند نیز در جایگاه های بعدی بازدیدکنندگان از آثار تاریخی کاشان قرار گرفته اند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار