لیست اتاق فرارهای اصفهان که باید تجربه کرد

چند سالی است که از حضور سرگرمی گروهی و فکری جدیدی با عنوان اتاق فرار یا اسکیپ روم به ایران می گذرد و اتاق فرار توانست در این سال های محدود پای ثابت سرگرمی های جوانان باشد و خودش را به عنوان یک سرگرمی هیجان انگیز معرفی کند. همانطور که اتاق فرار در بین جوانان بیشتر شناخته می شد این تفریح به غیر از تهران به شهرهای دیگر ایران نیز پا گذاشت.

لیست اتاق فرارهای اصفهان که باید تجربه کرد

یکی از شهرهایی که به شدت اتاق فرار در آن محبوب شد اصفهان بود. شهر اصفهان که به نوعی یکی از پربازدیدترین شهرهای کشور است و صنعت توریست و اماکن تاریخی آن زبانزد جهانیان است این بار با ورود اتاق فرار به اصفهان مراکز تفریحی و سرگرمی خود را به نوعی بروز کرد.
اتاق فرار اصفهان در حال حاضر یکی از پرطرفدار ترین تفریحات جوانان اصفهان شده است. از این رو در این مقاله قصد داریم لیستی از اتاق فرارهای اصفهان که حتما باید تجربه کنید را به شما معرفی کنیم:

1 - اتاق فرار مخمصه اصفهان

یکی از جدیدترین اتاق فرارهای ساخته شده اصفهانُ اتاق فرار مخمصه می باشد که توسط دو برند قدیمی اتاق فرار در اصفهان ساخته شده است. این بازی در ژانر ترسناک و تعاملی و هیجانی ساخته شده در مدت زمان 130 دقیقه و در منطقه میدان فتح در حال اجرا می باشد. اگر تجربه زیادی در اتاق فرارهای اصفهان دارید بدون شک تجربه این بازی برای شما هیجان انگیز خواهد بود.

2 - اتاق فرار ملکه خون

اگر از علاقه مندان به ژانر ترسناک اتاق فرار در شهر اصفهان هستید بدون شک اتاق فرار ملکه خون به شما پیشنهاد میشود. بازی که قرار است شما را وارد یک دنیای جادوگری و ترسناک کند. اتاق فرار ملکه خون در منطقه خانه اصفهان در حال اجرا می باشد. در این منطقه از اصفهان بازیهای زیادی در حال اجرا می باشد که اتاق فرار ملکه خون یکی از محبوبترین اتاق فرارهای خانه اصفهان می باشد. شما در این بازی میتوانید تجربه ای از معماهای جذاب را در کنار فضایی وهم آلود داشته باشد.

3 - اتاق فرار شاه نشین اصفهان

اتاق فرار شاه نشین یکی دیگر از اتاق های فرار در ژانر ترسناک اصفهان می باشد که با تم و فضایی خاص در خیابان خواجه عمید در حال اجرا می باشد. این بازی در مدت زمان 80 دقیقه و درجه سختی متوسط مناسب علاقه مندان اتاق فرار با تجربه اتاق فرار زیاد می باشد.

4 - اتاق فرار شب سیزدهم اصفهان

اگر از علاقه مندان به اتاق فرار باشید به اختمال زیاد اسم مجموعه اسکیپ روم دات ای ار را شنیده اید. مجموعه ای که تجربه ایی بالای در ساخت بازیهای اتاق فرار دارد. این مجموعه اتاق فرار شب سیزدهم را در شهر تهران اجرا کرد و با بازخوردهای مناسبی که از آن دید تصمیم به اجرای این بازی در شهر اصفهان گرفت و حالا یکی از محبوبترین اتاق فرارهای اصفهان می باشد. البته باید این مورد را در نظر داشته باشید که از این مجموعه نمی توان انتظار بازیهای با ژانر بسیار نرسناک داشت ولی اگر علاقه مند به معما و کارگروهی هستید بدون شک بازیهای این مجموعه به خصوص شب سیزدهم را از دست ندهید.

5 - اتاق فرار شمامه

اتاق فرار شمامه یکی دیگر از بازیهای ساخته شده جدید در شهر اصفهان و در منطقه فولاد شهر می باشد. این بازی که توسط کجموعه قدیمی اداک روم ساخته شده است در ژانر ترسناک و دلهره آور و در مدت زمان 80 دقیقه در حال اجرا می باشد. اتاق فرار شمامه با فضایی روستا مانند شما را وارد یک روستای متروکه می کند و ترس و هیجان زیادی را به شما القا می کند. بدون شک اگر طرفدار بازیهای ترسناک هستید این بازی را نباید از دست بدهید.

6 - اتاق فرار قوی سیاه

یکی دیگر از مجموعه های خوب و قدیمی اتاق فرار در شهر اصفهان بدون شک مجموعه اسکیپ زون می باشد که تجربه ساخت بیش از 10 اتاق فرار را در کارنامه خود دارد. اتاق فرار قوی سیاه جدیدترین ساخته این مجموعه می باشد که در خیابان حکیم نظامی اصفهان به بهره برداری رسیده است. با توجه به شناختی که از این مجموعه خوشنام میره بدون شک تجربه اتاق فرار قوی سیاه می تواند برای همه علاقه مندان به این بازی یک تجربه متفاوت با چاشنی تجربه باشد.

7 - اتاق فرار درک از مجموعه اسکیری روم

اتاق فرار درک با داستانی متفاوت و فضایی روستا مانند در ژانر ترسناک و دلهره آور و با اکت های بسیار جذاب در مدت زمان 90 دقیقه در شاهین شهر اصفهان در حال اجرا می باشد. بدون شک با توجه به سناریو و موضوع باید انتظار یک بازی بسیار ترسناک را داشته باشید. پس تا دیر نشده یک تیم از دوستان شجاع خود تشکیل بدید و این اتاق فرار هیجان انگیز را رزرو نمایید.

در این مقاله ما به معرفی 7 بازی اتاق فرار در اصفهان پرداختیم و انها را معرفی کردیم. شما در وبسایت اسکیپ مگ می تونید این بازیها و کلی بازی هیجان انگیز دیگه در شهر اصفهان را انتخاب و به صورت انلاین رزرو کنید. اسکیپ مگ یک وبسایت در حوزه معرفی اتاق فرار و سرگرمی های گروهی می باشد که به تازکی بخش رزرو بازیهای خود را فعال نموده است و با مجموعه های بسیار خوب اتاق فرار اصفهان همکاری می کند. اگر اتاق فراری را در شهر اصفهان تجربه کردید و در لیست زیر نبوده است از طریق کامنت با ما در میان بگزارید..

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار