میزبانی 5 سینمای اصفهان از جشنواره فیلم کودک + جدول اکران‌ها

شهر اصفهان در تدارک برگزاری یک جشنواره در قامت کودکان و نوجوانان است 5 سالن سینمایی اصفهان در 7 روز جشنواره میزبان آثار بخش‌های مختلف شامل سینمای ایران، بین‌الملل، پویانمایی، کوتاه و نیمه‌کوتاه خواهند بود تعطیلی مدارس و تخفیف 50 درصدی بلیت‌ها برای شهروندان اصفهانی و رایگان بودن نمایش فیلم‌ها برای دانش آموزان ممتاز شور و حال جشنواره را مضاعف کرده است.

میزبانی 5 سینمای اصفهان از جشنواره فیلم کودک + جدول اکران‌ها

به گزارش فارس تنها دو روز دیگر تا آغاز به کار رسمی سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان باقی مانده است و شهر در تدارک برگزاری یک جشنواره در قامت کودکان و نوجوانان است؛ 5 سالن سینمایی اصفهان در 7 روز جشنواره میزبان آثار بخش‌های مختلف شامل سینمای ایران، بین‌الملل، پویانمایی، کوتاه و نیمه‌کوتاه خواهند بود، تعطیلی مدارس و تخفیف 50 درصدی بلیت‌ها برای شهروندان اصفهانی و رایگان بودن نمایش فیلم‌ها برای دانش آموزان ممتاز شور و حال جشنواره را مضاعف کرده است.



سینما فلسطین علاوه بر اکران فیلم‌های مسابقه سینمای ایران در سانس های 20:15 و 22:30 جایگاه مراسم بزرگداشت و نکوداشت پیشکسوتان سینما نیز خواهد بود که از روز یکشنبه ساعت 18 با تقدیر از مرضیه محبوب آغاز می‌شود و نکوداشت علی معلم، و عباس کیارستمی را به همراه بزرگداشت رسول صدر عاملی در دستور کار قرار داده است.






سینما سپاهان هم به جهت تجهیز سالن‌های خود و دوبله هم زمان فارسی و انگلیسی میزبان آثار پویانمایی ایران و جهان در سانس‌های 18 و 20 خواهد بود.




سالن نقش جهان پردیس سینمایی چهارباغ نیز در سانس های 18 و 20:15 اکران‌کننده آثار مسابقه سینمای بین‌الملل است و برای سانس 22:30 بخش خارج از مسابقه را برای تماشای کودکان به همراه والدینشان تدارک دیده است.




سالن چهل ستون پردیس هم سانس 18 میزبان آثار بلند داستانی ایران و سانس 20 و 22:30 اکران کننده فیلم‌های مسابقه سینمای ایران خواهد بود.




سالن چهارسوق پردیس سینمایی چهارباغ هم در سانس 17:30 اکران‌کننده آثار مسابقه پویانمایی ایران و جهان با تم فیلم کوتاه است و در سانس 20 مخصوص کودکان 5 تا 8 ساله آثار پویانمایی ایران و جهان را اکران می‌کند و در سانس 22:30 هم میزبان نوجوانان 9 تا 15 ساله برای اکران همین آثار سینمایی است.




در کنار اکران آثار سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در کتابخانه مرکزی اصفهان، کارگاه‌های آموزشی در رشته‌های پویانمایی، فیلنامه‌نویسی، فیلم‌سازی، استاپ موشن و ... برگزار می‌شود که جدول آن به این ترتیب اعلام شده است و تا روز برگزاری جشنواره برای ثبت‌نام فرصت دارد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار