معرفی بهترین برنامه های ادیت عکس

علاقه به زیبایی، زیبا بودن و زیبا دیده شدن در ذات بشر است. همواره همگی ما علاقمند و متوجه زیباییها هستیم. امروزه با افزایش فعالیت مردم در فضای مجازی و انتشار تصاویر در آن ها همه دوست دارند که، تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی و اکانت های خود منتشر می‌کنند، چه عکسهای خانوادگی و چه تصاویر شخصی خودشان در کنار کیفیت خوبی که دارند زیبایی و جلوه های ویژه ای داشته باشند.

معرفی بهترین برنامه های ادیت عکس

پس در این مطلب سعی بر آن آورده ایم که با معرفی بهترین برنامه ها اندروید برای ادیت عکس با موبایل کار پیدا کردن مناسب ترین اپلیکیشن را برای شما راحت تر کنیم چرا که امروزه با وجود برنامه های زیادی که در اپ استور ها برای این امر وجود دارد، یافتن کارآمدترین اپلیکیشن ادیت عکس برای موبایل کار بسیار دشواری است!

برنامه ادوبی فتوشاپ اکسپرس

ادوبی فتوشاپ اکسپرس این روز ها به عنوان بهترین، کاربردی ترین و قدرتمندترین برنامه ویرایش سریع و آسان تصاویر در گوشی های هوشمند اندرویدی و ios شناخته می‌شود.این اپلیکیشن دارای رابط کاربری بسیار ساده می باشد و از ابزارهای بسیار پیشرفته و متنوعی برخوردار است. همچنین بسیاری از فیلترهای محبوب را می‌توانید به صورت رایگان در آن استفاده کنید.

برنامه فوتور فوتو ادیتور

عضو دائمی و جدایی ناپذیر لیست هایی که برای برنامه‌های ادیت عکس با موبایل نوشته می‌شود، برنامه فوتو ادیتور می‌باشد. چرا که با وجود طیف گسترده‌ای از فیلترهای متفاوت و رایگان، قالب ها و لوگو های متنوع برای کلاژ، قابلیت ها و ابزارهای جالب برای ویرایش و بیش از ۱۰ عملکرد قابل تنظیم برای نوردهی، کنتراست رنگ ها و … را در اختیار کاربر قرار می دهد.

برنامه ایر براش

این برنامه یک گزینه عالی برای ویرایش عکس ها می باشد، چرا که یکی از محبوب ترین قابلیت های این اپلیکیشن این است که، شما می توانید پیش از ثبت کردن عکس خود آن را ویرایش کنید! از جمله ابزارهای کاربردی معروف این اپلیکیشن بی نظیر قابلیت هایی که برای از بین بردن جوش، از بین بردن قرمزی چشم و... استفاده می شود.

شما می توانید تصاویر خود را فقط به چند ضربه در این برنامه روتوش کنید. قابلیت لاغر کردن، از بین بردن و یا محو کردن پس زمینه، اضافه کردن انواع آرایش ها و... از جمله توانایی هایی است که این برنامه را بین کاربران محبوب کرده است.

برنامه پیکس آرت

محال است اندرویدی باشید و تا کنون نامی از برنامه پرمخاطب و محبوب پیکس آرت نشنیده باشید. این برنامه تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیون بار دانلود شده!

اقدامات مناسب توسعه دهندگان در جهت به روز بودن اپلیکیشن موفقیت‌آمیز و مناسب بوده؛ به گونه‌ای که این برنامه در سال ۲۰۲۱ یکی از محبوب ترین ها در بین ویرایشگر های موبایل شناخته شده است. چرا که امکان شخصی سازی تصاویر را به کاربران می دهد. همچنین ابزارها و قابلیت های بسیار زیادی برای ویرایش تصاویر، فیلترهای متفاوت، کلاژ حرفه ای و … این برنامه را صدر ویرایشگر های محبوب و برتر نگهداشته است لیکن این اپلیکیشن با راه اندازی یک شبکه اجتماعی کوچک این قابلیت را به کاربران خود داده تا با هم تصاویری که ادیت می کنند را به اشتراک بگذارند. همچنین لازم به ذکر است که پیکس آرت با پرداخت درون برنامه ای برای برخی فیلتر ها و قابلیت های خود همراه می باشد و در صورتی که مایل به خریداری و پرداخت برای آنها نیستید باید با تبلیغات کنار بیایید.

برنامه اینشات فتو ادیت

این برنامه سبک جدیدی از اپلیکیشن‌های ویرایشگر می باشد که با وجود بیش از ۶۰ فیلتر رایگان، برچسب ها، دیگر جلوه هایی مانند ترکیب دو تصویر، ساخت کلاژ حرفه ای، گزینه هایی برای تغییر شکل دادن بدن، قرار دادن استیکر روی عکس ها و یا اضافه کردن نوشته، تبدیل فرمت های ویدیویی، فشرده سازی فیلم ها، قالب های زیبا برای عکس، اضافه کردن زیرنویس به فیلم ها و... از جمله امکانات و قابلیت های بی شمار این برنامه می باشند که سبب شده کاربران زیادی به سوی آن جذب شوند.

اگر علاقمند به عکاسی از طبیعت هستید کشور مالزی یکی از مقاصد محبوب و پرطرفدار می باشد. در سفر با تور استانبول می توانید عکس های بسیار زیبا و ماندگاری ثبت کنید.اپلیکیشن های معرفی شده می تواند برای ادیت حرفه ای عکس در زمان بسیار کم کمک نماید تا از سفر مالزی خود بیشتر لذت ببرید.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار