چالش بیست‌سالگی

به نظر من ورود به بیست‌سالگی هیجان‌انگیزترین سن در بین اعداد است. سنی که در اوج جوانی و سرزندگی امیدواری وصف‌ناپذیری برای رسیدن به رویاها و آرزوها در آینده‌ای نه‌چندان دور در آن موج می‌زند.

چالش بیست‌سالگی

به نظر من ورود به بیست‌سالگی هیجان‌انگیزترین سن در بین اعداد است. سنی که در اوج جوانی و سرزندگی امیدواری وصف‌ناپذیری برای رسیدن به رویاها و آرزوها در آینده‌ای نه‌چندان دور در آن موج می‌زند. اما وقتی به اصفهان امروز بیست‌ساله‌مان می‌نگرم تک‌تک روزهای که بر او و بر ما گذشته است رژه‌وار در جلوی چشمانم به نمایش در می‌آید و درد شیرینی را در اعماق وجودم حس می‌کنم. دردی که ناشی از تمام فراز و نشیب‌های این دوره بیست‌ساله بوده و هست؛ اما عشق و شیرینی گذر از همه این چالش‌ها و ادامه‌دادن برای رسیدن به آرزوهایمان همچنان ما را در این مسیر استوار و ثابت‌قدم نگاه می‌دارد.
و امروز در روز تولدت از تو ممنونم که در کنارت بسیار آموختم با دوستانی آشنا شدم که مسیر زندگی‌ام را به سمت رشد و آگاهی سوق دادند و از همه مهم‌تر طعم صبر و گذر از مشکلات را در کنار تو تمرین کردم. امیدوارم در این مسیر بیست‌ساله من و تمام دوستانی که در این مسیر هم قدمت بودیم توانسته باشیم قدم کوچکی را در زمینه رشد و آگاهی مردم سرزمینم برداشته باشیم و آرزویم این است که هر روز بتوانیم در برگ‌برگ وجودت خبرهای شیرین امیدبخش آینده را به مردم نجیب و دوست‌داشتنی اصفهان بدهیم. تولدت مبارک اصفهان امروز من

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار