گزارش اختصاصی اصفهان امروز از شب پرتصادف خودروها در شهر

تصادف 7 خودرو در اتوبان خرازی+عکس و گزارش اورژانس و پلیس

یک راننده کوئیک در اتوبان خرازی باعتث تصادف 7 خودرو در 2 لاین مخالف شد.

تصادف 7 خودرو در اتوبان خرازی+عکس و گزارش اورژانس و پلیس

مدیر روابط و سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام کرد: 21 خرداد 1402 ساعت 12 و 52 دقیقه در اتوبان شهید خرازی از مسیر جنوب به شمال و در حدفاصل پل وحید تا چهارراه جهاد تصادفی زنجیره‌ای رخ داد که طی آن 7 خودرو درگیر شدند.

سر آتشیار محمد شریعتی گفت: بر اثر این تصادف خودروها در هر دو لاین اتوبان با یکدیگر برخورد داشتند بنابراین از ایستگاه‌های شماره 8،1 و 16 خودروهای آتش‌نشانی به محل اعزام‌شده و با توجه به درگیری تعدادی از خودروها که منجر به محبوسی افراد شده بود، اقدام به نجات کردند.

او ادامه داد: در این حادثه 7 نفر دچار جراحت سطحی و 3 نفر جراحت شدید داشتند که تحویل عوامل اورژانس شدند.

8

سرآتشیار شریعتی بیان داشت: چند خودرو که عامل اصلی این تصادف بودند در لاین جنوب به شمال حرکت می‌کردند و باعث تصادف و برخورد به گاردریل شده بودند که در پی آن بقیه خودروها هم به لایل مخالف وارد شده و 3 خودروی دیگر هم در لاین مخالف از شمال به جنوب درگیر این تصادف شدند.

7

او تصریح کرد: به دلیل شدت این حادثه عملیات نجات پیچیده‌ای صورت گرفت و برخی خودروها به منظور نجات افراد محبوس شده برش داده شد.

مدیر روابط و سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان این مطلب که علت این حادثه توسط پلیس راهور شناسایی و اعلام خواهد شد، گفت: پاک‌سازی کامل و آزادسازی خیابان به مدت 1 ساعت و 50 دقیقه به طول انجامید.

6

عامل تصادف عدم کنترل خودرو توسط راننده کوئیک بود

در همین راستا رئیس پلیس راهور استان اصفهان به اصفهان امروز گفت: در این حادثه راننده کوئیک عامل اصلی تصادف بوده که با خودروهای 405 و در ادامه 206 برخورد می‌کند و حادثه در وهله نخست از این نقطه آغاز می‌شود.

سرهنگ اصغر زارع ادامه داد: علت اصلی تصادف عدم توانایی راننده خودروی کوئیک در کنترل خودرو بوده و در ادامه تمامی خسارت‌های حاصل شده بر عهده او است.

9

4 مرد و 2 زن مجروج به بیمارستان منتقل شدند

مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی اورژانس استان اصفهان نیز در گفتگو با اصفهان امروز در خصوص این تصادف پربرخورد بیان داشت: لحظه رسیدن 4 واحد از خودروهای فوریت اورژانس به محل حادثه ساعت 1 و 33 دقیقه بامداد بود.

عباس عابدی بیان داشت: در پی آن 6 نفر مصدوم که 4 مرد و 2 زن بوده‌اند به بیمارستان‌های کاشانی و عیسی بن مریم منتقل شدند؛ ضمن اینکه یک نفر از مجروحان با رضایت خود به بیمارستان منتقل نشد.

8

7

6

4

2

1

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار