پیش‌بینی وضعیت جوی از ۱۴۰۳/۳/۲۳ تا ۱۴۰۳/۳/۲۵

باد، طوفان لحظه‌ای و تگرگ احتمالی در راه اصفهان

بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر گذر امواج متناوب از سطح استان در روز پنجشنبه طی ساعات بعدازظهر و عصر تا اوایل هفته آینده بویژه مناطق شمالی و غربی و تا حدودی مرکزی استان است.

باد، طوفان لحظه‌ای و تگرگ احتمالی در راه اصفهان

به گزارش هواشناسی استان اصفهان گذر امواج متناوب در انتهای هفته پیش رو سبب رشد ابر، وزش باد نسبتا شدید تا شدید، در مناطق شرقی و شمالی با گردوخاک  محلی گاهی طوفان لحظه‌ای و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا و رگبار و رعدوبرق و احتمال تگرگ خواهد شد.

طبق این گزارش اوج ناپایداری در روز جمعه تا اواخر شنبه خواهد بود و مخاطرات ناشی از این سامانه  طی هشدار سطح زرد شماره 21  اطلاع رسانی شده است.

بر این اساس دمای هوا در 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت. و پیش بینی می شود که هوا در روز چهارشنبه صاف از بعدازظهر افزایش ابر؛ گاهی وزش باد نسبتا شدید و گردو خاک محلی را به همراه دارد.

در روز پنجشنبه نیز وضعیت هوا صاف به تدریج افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و گردوخاک و در مناطق غربی و شمالی رگبار و رعدوبرق خواهد داشت.

نهایتا در روز جمعه پیش رو وضعیت هوا صاف و از بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید، گاهی طوفان و گردوخاک محلی و در نیمه غربی، شمالی و مرکزی رگبار و رعدوبرق و احتمال تگرگ وجود دارد.

 

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار