پیش‌بینی وضعیت جوی جمعه تا یکشنبه ۲۷ خرداد ماه

تند باید در راه اصفهان

بر اساس بررسی نقشه های هواشناسی گذر امواج متناوب از بعدازظهر و عصر امروز تا اوایل هفته از سطح استان به ویژه مناطق شمالی، غربی و تا حدودی مرکزی استان پیش بینی شده است.

این امر سبب رشد ابر، وزش بادنسبتا شدید تا شدید، رگبار و رعدوبرق و در نواحی مستعد احتمال تگرگ، در مناطق شرقی و شمال و مرکزی با گردوخاک محلی گاهی طوفان لحظه ای و کاهش دید و کاهش وکیفیت هوا خواهد شد.

بنا بر این نقشه ها، اوج ناپایداری ها از روز جمعه تا اواخر شنبه خواهد بود و ناپایداری‌های همرفتی کما کان تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.دمای هوا در 24 ساعت آینده بین 2 تا 4 درجه سانتی گراد کاهش دارد.

در سه روز پیش رو آب و هوای استان پیش‌بینی می شود هوای جمعه صاف و غبارآلود به تدریج افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و گردوخاک و در مناطق غربی و شمالی رگبار و رعدوبرق را به همراه دارد.

روز شنبه هفته آینده هوا صاف و غبارآلود بوده و از بعدازظهر با افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و گردوخاک گاهی تندباد، در نیمه غربی، شمالی و مرکزی رگبار و رعدوبرق و احتمال تگرگ پیش بینی می شود.

پیش بینی می شود هوای روز یکشنبه صاف و از بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و گردوخاک گاهی تندباد، در نیمه غربی، شمالی و مرکزی رگبار و رعدوبرق و احتمال تگرگ وجود دارد.

 

ارسال نظر