تعقیب مجرمان در 938 محله اصفهان

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح پیشگامان انتظامی و امنیت محله محور در 938 محله استان طی مدت 3 ماهه سال جاری خبر داد.

تعقیب مجرمان در 938 محله اصفهان

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان کرد: به منظور تعقیب و دستگیری مجرمان و مخلان نظم و امنیت جامعه و برهم زنندگان آسایش شهروندان  طرح ویژه پیشگامان انتظامی و امنیت محله محور به طور جدی از ابتدای سال جاری در دستور کار ماموران کلانتری ها و پاسگاه های استان قرار گرفته است.

وی افزود: بر این اساس طی مدت 3 ماهه سال جاری 938 محله استان اصفهان به محلی برای پنهان شدن و رفت و آمد مجرمان بودند توسط ماموران کلانتری ها و پاسگاه های استان شناسایی و از وجود این افراد پاکسازی شدند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه از دستگیری هزار و 82  مجرم در جریان اجرای طرح های مذکور خبر داد و گفت: بخشی از این افراد به علت جرائم مرتبط با مواد مخدر  و سرقت دستگیر شده ، بخشی از آنها  اتباع غیر مجاز بیگانه بوده و بخشی دیگر نیز افراد تحت تعقیب محاکم قضائی بودند.

سرهنگ ثابت راسخ با مثبت ارزیابی کردن طرح پیشگامان انتظامی و امنیت محله محور گفت: با اجرای موفق این طرح  در کنار سایر اقدامات پلیسی و انتظامی توسط کلانتری ها و پاسگاه ها شاهد کاهش11 درصدی وقوع و همچنین افزایش 13 درصدی کشفیات در جرم سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم.  

 

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار