بار دیگر ترکیدگی لوله آب در اصفهان فرونشست ایجاد کرد

بازگشایی مسیر خیابان آپادانا پس از 12 ساعت+عکس

در پی ریزش خط لوله انتقال فاضلاب جنوب اصفهان در مسیر خیابان شهید آیت‌الله قدوسی آپادانا اول، مسیر خیابان به منظور پیشگیری از بروز حوادث محتمل و انجام عملیات حفاری و بازسازی خط لوله، مسدود شد.

بازگشایی مسیر خیابان آپادانا پس از 12 ساعت+عکس

 مدیرکل بحران استانداری اصفهان گفت: عملیات حفاری، خاکبرداری و اصلاح شبکه فاضلاب خیابان آپادانا با نصب ۱۰ متر لوله  ۱۰۰۰ بتنی فاضلاب به همراه ایمن سازی و پر سازی محل پس از ۱۲ ساعت تلاش عوامل فنی شرکت آب و فاضلاب و همکاری پلیس راهور و شهرداری بامداد امروز پایان یافت.

منصور شیشه فروش به اصفهان امروز گفت: این حادثه در پی ریزش خط لوله انتقال فاضلاب جنوب اصفهان در مسیر خیابان شهید آیت‌الله قدوسی آپادانا اول رخ داده بود که باعث شد مسیر خیابان به منظور پیشگیری از بروز حوادث محتمل و انجام عملیات حفاری و بازسازی خط لوله، توسط پلیس راهور مسدود شود.

وی افزود: به منظور استفاده از مسیرهای جایگزین برای تردد تا ایمن‌سازی محور اطلاع‌رسانی‌های لازم به رانندگان خودرو انجام شده بود و عوامل فنی شرکت آب و فاضلاب، شهرداری و پلیس راهور در محل حضور یافتند تا با اعزام بیل مکانیکی و تجهیزات مورد نیاز اقدامات لازم برای اصلاح خط انجام شود.

 

18

 

17

 

15

 

13

 

11

fe9a59fc-fa60-415a-bc7d-0e82ae1de133

ارسال نظر