کشف 42 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف 37 دستگاه خودرو و 5 دستگاه موتورسیکلت مسروقه توسط گشت ضربت این پلیس در شهر اصفهان خبر داد.

کشف 42 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان

سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: کارآگاهان گشت ضربت پلیس آگاهی استان با اقدامات هوشمندانه و تخصصی، از ابتدای سال جاری تاکنون موفق به کشف 37 دستگاه خودرو و 5 دستگاه موتور سیکلت مسروقه در شهر اصفهان شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به این که در این مدت 28 سارق خودرو و موتور سیکلت نیز شناسایی و دستگیر شدند تصریح کرد: با اقدامات موثر کاراگاهان دایره مبارزه با سرقت وسائط نقلیه و گشت ضربت پلیس آگاهی، شاهد کاهش وقوع 22 و 6 دهم درصدی سرقت موتور سیکلت ،کاهش 11 و 6 دهم درصدی سرقت خودرو و کاهش 17 و یک دهم درصدی سرقت لوازم داخل خودرو در استان بوده ایم.

این مقام انتظامی بیشترین علت سرقت خودرو و موتورسیکلت را سهل انگاری و عدم رعایت اصول ایمنی توسط صاحبان این نوع وسایل نقلیه عنوان کرد و گفت: سارقان در اعترافات خود عنوان کردند که از غفلت مال باختگان سوءاستفاده کرده و در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت کردند که لازم است در این خصوص شهروندان هوشیار بوده و از رها کردن خودرو و موتورسیکلت بدون وسایل ایمنی و بازدارنده خودداری کنند.

 

 

 

ارسال نظر