شروران سابقه‌دار فلاورجان در چنگ پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری 4 شرور سابقه دار که با ایجاد درگیری و نا امنی باعث رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند خبر داد.

شروران سابقه‌دار فلاورجان در چنگ پلیس

سرهنگ مرتضی هادیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با اراذل و اوباش، ماموران  کلانتری 15 فرماندهی  انتظامی شهرستان فلاروجان از حضور و فعالیت مجرمانه  چند نفر از اراذل و اوباش  سابقه دار مطلع و موضوع را به صورت ویژه  در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه این افراد با ایجاد درگیری و نا امنی باعث رعب و وحشت در بین شهروندان و سلب آسایش آنان شده بودند افزود: با انجام اقدامات تخصصی و اشرافیت اطلاعاتی،محل شرارت این اراذل و اوباش شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات سریع و ضربتی  هر  4 شرور دستگیر و به یگان انتظامی انتقال یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با بیان اینکه متهمان دارای سوابق متعدد کیفری از قبیل درگیری ، نزاع دسته جمعی هستند خاطر نشان کرد: این افراد  پس از تشکیل پرونده  برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شده و با صدور قرار صادره روانه زندان شدند.

سرهنگ هادیان با بیان اینکه طرح مبارزه با اراذل و اوباش به صورت روزانه ادامه  دارد   تاکید کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و پلیس به افراد هنجار شکن اجازه عرض اندام نخواهد داد و هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

 

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار