دستبند پلیس بر دستان سارق سیم‌های برق

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری یک سارق سیم برق شبکه هوایی و اعتراف متهم به 29 فقره سرقت خبر داد.

دستبند پلیس بر دستان سارق سیم‌های برق

سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: ماموران واحد گشت فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت زنی در حوزه مامویتی خود به یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 که فاقد پلاک جلو بوده و همچنین پلاک عقب آن نیز دستکاری شده بود مشکوک  و نسبت به توقیف آن اقدام می کنند.

وی افزود:  پس از متوقف شدن خودرو ماموران آن را مورد بازرسی قرار داده و از  صندوق عقب خودرو حدود 150 متر سیم مسی هوایی کشف که بلافاصله خودرو توقیف  و متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کاراگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: با انتقال متهم به این پلیس تحقیقات تخصصی از وی انجام و در نهایت او که در مقابل مدارک و مستندات ارائه شده حرفی برای گفتن نداشت در نهایت به جرم سرقت سیم و کابل برق شبکه هوایی شهرستان اصفهان اعتراف و از 29  فقره سرقت با همدستی 2 فرد دیگر و یک مالخر اموال مسروقه پرده برداشت.

این مقام انتظامی گفت: با اعترافات متهم هر دو همدست وی به همراه مالخر اموال مسروقه در یک عملیات ضربتی دستگیر و در این عملیات مقادیری دیگر از کابل های مسروقه نیز کشف شد.

سرهنگ تُرکیان بااشاره به تحویل هر 4 متهم به مرجع قضایی اظهار داشت: با توجه به ضررو زیان های فراوانی که سارقان کابل های برق به شبکه توزیع برق وارد آورده و باعث بروز اختلال در برق رسانی به منازل شهروندان می شوند طرح های ویژه ای برای مقابله با این نوع سرقت ها در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان هم می خواهیم در مواجهه با هر گونه قطع سیم برق توسط افراد غیر مجاز موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار