سارقان موتور کولر لب به اعتراف گشودند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری 2 سارق موتور کولر های آبی با 11 فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سارقان موتور کولر لب به اعتراف گشودند

 

سرهنگ هادی کیان مهر بیان داشت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اعلام حضور مشکوک 2 فرد ناشناس بر روی پشت بام مجتمع مسکونی محل سکونت وی، سریعا مأموران انتظامی کلانتری 12 برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل موفق شدند 2 سارق که در حال سرقت موتور کولر های آبی مجتمع بودند را طی یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف 3 دستگاه موتور کولر مسروقه از وسایل همراه سارقان تصریح کرد: متهمان که با وجود دلایل و مدارک پلیس چاره ای جز اعتراف نداشتند در تحقیقات انجام شده به 11 فقره سرقت موتور کولرهای آبی از پشت بام مجتمع های مسکونی اعتراف که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به این که این سارقان از غفلت ساکنان مجتمع های مسکونی استفاده و با زدن زنگ یکی از واحد ها و معرفی خود به عنوان تعمیر کار وارد مشاعات این مجتمع ها می شدند لازم است شهروندان در این خصوص هوشیار بوده و از ورود افراد ناشناس به داخل مجتمع های مسکونی جلوگیری و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر