۶ سارق لوازم خودرو پس از ۲ سال دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری 6 سارق که طی 2 سال اقدام به 500 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در این شهرستان کرده بودند خبرداد.

۶ سارق لوازم خودرو پس از ۲ سال دستگیر شدند

سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در راستای اجرای طرح برخورد با سارقان و مالخران، مأموران پایگاه تجسس فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با تلاش شبانه روزی موفق به شناسایی یک باند سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو شدند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی چند عملیات منسجم و هماهنگ تعداد 6 سارق و 4 مالخر را در مخفیگاه هایشان دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف بیش از 400 قطعه لوازم داخل خودرو شامل باند،ضبط و لاستیک زاپاس به ارزش تقریبی 8 میلیارد ریال از مخفیگاه متهمان تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تخقیقات اولیه به 500 فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو طی 2 سال گذشته در شهرستان اصفهان اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان این که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند از شهروندانی که لوازم داخل خودروی آن ها به سرقت رفته است خواست برای شناسایی اموال خود به پایگاه تجسس فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان واقع در خیابان لاله-جنب دارالشفاءفاطمیه مراجعه کنند.

 

ارسال نظر