78کیلوگرم مواد مخدر از خانه‌ای در خمینی‌شهر کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از کشف 78 کیلو و 480 گرم انواع مواد مخدر و دستگیری 2 سوداگر مرگ در شهرستان"خمینی شهر" خبرداد.

78کیلوگرم مواد مخدر از خانه‌ای در خمینی‌شهر کشف شد

سرهنگ احمد نیکبخت بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه 2 سوداگر مرگ در زمینه نگهداری و توزیع گسترده مواد مخدر مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص با همکاری مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر مخفیگاه متهمان در یکی از محلات این شهرستان شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی هر 2 متهم دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه متهمان مقدار 59 کیلو و 440 گرم تریاک،17 کیلو و 760 گرم شیشه و یک کیلو و 280 گرم هروئین به همراه یک قبضه سلاح جنگی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به این که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند بر تلاش شبانه روزی پلیس در برخورد با سوداگران مرگ تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود در این رابطه را از طریق تماس با مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

ارسال نظر