انبار پالت‌های خیابان امام خمینی در شعبه‌های آتش سوخت+عکس

آتش سوزی گسترده در انبار پالت های انباشت شده در خیابان امام رضا (ع) و جلوگیری از سرایت به کارگاه همجوار مهار شد.

انبار پالت‌های خیابان امام خمینی در شعبه‌های آتش سوخت+عکس

به گزارش رئیس اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در ساعت ۱۰:۵۹ دقیقه امروز جمعه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۳ وقوع آتش سوزی گسترده ای در محدوده خیابان امام رضا (ع) به سازمان آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

بلافاصله اکیپ های عملیاتی از ۸ ایستگاه آتش نشانی به همراه ۱۵ دستگاه اطفائیه سنگین، آبرسان و خودروی حامل دستگاه تنفسی، مدیرت بحران شهری به همراه دو دستگاه لودر و ۳ دستگاه آبرسان، معاون عملیات سازمان آتش نشانی، دونفر از مدیران مناطق و ۱۷ نفر از روسای ایستگاه ها و مسئول حراست سازمان و همچنین عوامل شهرداری ، انتظامی و اورژانس به محل حریق اعزام شدند

سرآتشیار محمد شریعتی در خصوص این حریق اظهار کرد: با توجه به انباشت تعدای زیادی پالت در زمین محصور به وسعت حدود ۱۵۰۰ متر مربعی را در بر گرفته بود و دود و شعله ناشی از آن، در حال زبانه کشیدن بود.

وی در ادامه افزود: با توجه به حجم زیاد پالت انباشت شده و وسعت حریق در حالی که شعله آن از فاصله بسیار دور رویت می شد و  هر لحظه امکان سرایت به کارگاه همجاور بود.

وی با اشاره به اینکه، اکیپ های عملیاتی حاضر در محل با همکاری یکدیگر حریق را مهار و اطفاء کردند، گفت: عملیات لکه گیری توسط تیم های عملیاتی با دو دستگاه لودر با هماهنگی مدیریت بحران شهرداری انجام شد.

شریعتی در پایان با اشاره به اینکه، حریق خوشبختانه خسارت جانی به همراه نداشت، گفت: سه نفر از آتش نشانان بصورت سطحی دچار مصدومیت شدند که توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

 علت حریق نیز توسط کارشناسان در دست بررسی می باشد.

IMG_20241019_153433_584

IMG_20241019_153427_160

IMG_20241019_153419_914

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار