هشدار قاطعانه سرلشکر رشید به دشمنان: ما مرد جنگ هستیم و شکستتان خواهیم داد

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص)، تأکید کرد: ما از جنگ استقبال نمی کنیم اما ما فرزندان خمینی و خامنه ای، مرد جنگ هستیم و در برابر هر متجاوزی می ایستیم و به یاری خداوند بزرگ، دشمن را شکست خواهیم داد.

هشدار قاطعانه سرلشکر رشید به دشمنان: ما مرد جنگ هستیم و شکستتان خواهیم داد

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) در سالگرد عملیات بزرگ فتح المبین در جمع پیشکسوتان و مردم مقاوم دزفول با تأکید بر اینکه مردم قهرمان دزفول در هشت سال دفاع مقدس با مقاومت جانانه، دین خود را به اسلام و ایران عزیز ادا کردند، اظهار کرد: ملت شریف ایران و مردم قهرمان و مقاوم دزفول با گرامیداشت سالگرد عملیات غرور آمیز فتح المبین و یکی از ایام درخشان هشت سال دفاع مقدس، در حقیقت بر پایداری و مقاومت و ایستادگی در برابر باج خواهی و زورگویی دشمنان تاکید می‌کنند.

آنگونه که فارس روایت کرده، وی افزود: هشت سال دفاع مقدس یک راه نورانی و روشن برای نسل‌های کنونی و آینده خصوصاً نسل جوان باقی می‌گذارد که همیشه الهام بخش است و در برابر تهدیدات و چالش ها برای حفظ استقلال و عزت کشور عزیز ایران، می توان از این راه روشن و پر افتخار، درس و الهام گرفت.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه از تجربه دوران دفاع مقدس آموخته‌ایم که اگر قدرت نداشته باشیم مورد تهاجم دشمن قرار می‌گیریم، گفت: طی سه دهه گذشته پس از جنگ، قدرت دفاعی و قدرت تهاجمی خود را دائماً افزایش داده و خواهیم داد تا بتوانیم از موجودیت و منافع ملت شریف ایران در برابر تهدیدات، قدرتمندانه دفاع کنیم و خدا را شکر می کنیم که دشمنان را به بازدارندگی رسانده ایم.

سرلشکر رشید با اشاره به اینکه در طی چهار دهه گذشته آمریکای متجاوز آغازگر حداقل سه جنگ و رژیم صهیونیستی نیز حداقل آغازگر هفت جنگ در منطقه ما بوده‌اند، عنوان کرد: آمریکا در هر هفت جنگ دیگر در کنار متجاوزین و بر علیه ملت‌های مظلوم، (همانند هشت سال دفاع مقدس که در حمایت و پشتیبانی از صدام علیه ملت ایران بودند)، حضور داشته و اکنون نیز در جنگ کنونی در فلسطین اشغالی، آمریکایی‌ها با حمایت کامل از رژیم صهیونیستی، بر علیه ملت مظلوم فلسطین صف آرایی نموده و شریک جرم قطعی جنایتکاران اسرائیل است.

وی با تأکید بر اینکه در طی ۴۵ سال گذشته آمریکا، رژیم صهیونیستی و قدرت‌های استکباری در مجموع حداقل ۱۷ جنگ را بر منطقه تحمیل کرده‌اند، افزود: خداوند را شاکریم که تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در طی ۳ دهه گذشته، کشور ایران را از ۶ جنگ دور نگه داشت و مانع از وقوع جنگ علیه ملت ایران شدند.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) اضافه کرد: ما از جنگ استقبال نمی کنیم اما ما فرزندان خمینی و خامنه ای، مرد جنگ هستیم و در برابر هر متجاوزی می ایستیم و به یاری خداوند بزرگ، دشمن را شکست خواهیم داد.

سرلشکر رشید تصریح کرد: ملت شریف ایران به دلیل برخورداری از قدرت و برتری روحی و انسجام، نیازی به تهدید و جنگ با هیچ کشوری ندارد و تاریخ گذشته این ۴۵ سال پر افتخار به این معنا است که دفاع از موجودیت و هویت ملی و تمامیت ارضی در برابر هر تهدیدی خطوط اصلی سیاست های دفاعی - امنیتی ایران است.

وی ادامه داد: مشاهده تجربه دوران دفاع مقدس و شکل گیری فرهنگ مقاومت عمومی و دفاع همه جانبه مردمی، باید برای کسانی که منافع ملت ایران را تهدید می‌کنند، هشدار آمیز باشد و محاسبات خود را اصلاح کنند و لذا در غیر این صورت در عمل و با پذیرش هزینه‌های محاسبه نشده، مجبور به انجام آن خواهند شد.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) در بخش دیگری از سخنان خود به نقش و جایگاه سرلشکر پاسدار محمد حسن کوسه‌چی در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و اظهار کرد: شهید بزرگوار حاج محمد کوسه چی از فرماندهان نسل انقلاب و جنگ بود که بار مبارزه را از دهه ۵۰ تا کنون بر دوش گرفته بود و هرگز تلاش، فداکاری، مجاهدت و ایثار را در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و تبعیت از امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، رها نکرد.

وی عنوان کرد: سردار کوسه چی از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس و سه دهه پس از آن، همواره در میدان و صف، انجام مأموریت می‌کرد و میدان نبرد را رها نکرد.

سرلشکر رشید در پایان گفت: جوانان عزیز ما از همت و اراده و روح بزرگ سرداران شهیدی همچون شهید همدانی، شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید استوار و شهید کوسه چی باید درس بیاموزند، سردار کوسه چی از خیل عظیم رزمندگان و فرماندهانی بود که نسلی حماسه ساز، متعهد، آرمان خواه، مسئول، مظلوم و بی ادعا بود.

۲۷۲۱۸

منبع: khabaronline-1887276

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار