نمایش بک تو بلک پرفروش ترین نمایش سال ۱۴۰۱

مونولوگ سجاد افشاریان در اصفهان اجرا می شود

نمایش «بک تو بلک»به کارگردانی،نویسندگی و اجرای سجاد افشاریان 11 و 12 تیرماه در اصفهان روی صحنه می رود.

مونولوگ سجاد افشاریان در اصفهان اجرا می شود

 نمایش «بک تو بلک» به کارگردانی، نویسندگی و بازی سجاد افشاریان 11 و 12 تیرماه در اصفهان روی صحنه می‌رود.

بک تو بلک نام نمایش مونولوگی به نویسندگی، کارگردانی و اجرای سجاد افشاریان است که از ۲ دی ماه ۱۴۰۰ تا ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۱ در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه رفته بود. این نمایش توانست از ۲ دی ماه ۱۴۰۰ تا ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۱ و با ۵۳ هزار تماشاگر و بالغ بر۶ میلیارد فروش، پربیننده‌ترین و پرفروش‌ترین نمایش سال ۱۴۰۱ باشد.

بک تو بلک نام یک ترانه معروف از خواننده انگلیسی  ایمی جید وانهاوس  است. بک تو بلک به معنی بازگشت به تاریکی است. بک تو بلک یک اصطلاح انگلیسی نیزهست به معنی سیاه مستی تا حد مرگ از غم وناراحتی و... منظور از برگشت به تاریکی در این ترانه هم، همان مرگ است.

بک تو بلک

سجاد افشاریان نویسندگی، کارگردانی و بازیگری این نمایش که به صورت مونولوگ است را برعهده دارد.

«بک تو بلک» یازدهم و دوازدهم تیرماه در دو سانس 18  و 20:30 مرکز همایش‌های بین امللی سیتی سنتر اصفهان به اجرا در می‌آید. علاقه مندان می‌توانند بلیط این نمایش را از سایت گیشه 8 خریداری نمایند.

در بخش‌هایی از این نمایش آمده است:

 علی: عجیب آدم‌هایین که کسی و ندارن باهاشون تماس بگیرن، اونا کل سهمیه تلفن ماهیانه زندانشونو می فروشن به یه بوکس بهمن کوچیک؛ عجیب‌تر آدم‌هایین که یه عالمه کس و کار دارن اما خودشون دلشون نمی‌خواد با کسی حرف بزنن، اونا هر یه نخ بهمنی که می‌کشن یه عالمه حرف نزده است که دود میشه ...

 

 

حجم ویدیو: ۸۵.۳۴M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۵ دانلود ویدیو
ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار