کدام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به اصفهان می آیند؟

با داغ شدن تنور رقابت کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سفر نامزدها به شهرهای مهم از جمله اصفهان نیز کلید خورد. سعید جلیلی و مسعود پزشکیان دو نامزد انتخاباتی هستند که در روزهای آینده به اصفهان می آیند.

کدام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به اصفهان می آیند؟

سعید جلیلی و مسعود پزشکیان دو کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هستند که در روزهای آینده در جریان سفرهای استانی خود به شهر اصفهان سفر می کنند. 

مسعود پزشکیان اولین کاندیدای ریاست جمهوری است که به اصفهان سفر می کند . پزشکیان روز چهارشنبه ۳۰ خردادماه مهمان مردم شهر اصفهان خواهد بود . او که ابتدا قرار بود در تالار کوثر اصفهان با مردم دیدار کند با تغییرات محل محل برگزاری قرار است چهارشنبه ۳۰ خرداد ساعت۹:۳۰ در تالار شهید نیلفروش زاده دانشگاه اصفهان با اصفهانی ها دیدار کند. مرتضی طهرانی رئیس شورای سیاست گذاری  ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان با اشاره به سفر تنها نامزد اصلاح طلب انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم به اصفهان و برگزاری همایش حامیان در روز چهارشنبه ۳۰ خردادمی گوید: با توجه به انجام هماهنگی های لازم و اطلاع رسانی گسترده در خصوص سفر دکتر پزشکیان به استان اصفهان و تعیین محل همایش حامیان و سخنرانی دکتر پزشکیان در سالن همایش های کوثر، موانعی در برگزاری این مراسم در سالن مذکور ایجاد شد که شورای سیاست گذاری ستاد استان بلافاصله تشکیل جلسه دادند و هماهنگی های لازم جهت تعیین محل برگزاری تجمع هواداران و سخنرانی دکتر پزشکیان  انجام گرفت و سالن شهید نیلفروش زاده دانشگاه اصفهان به این منظور مشخص شد.

سعید جلیلی دومین نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری است که روز شنبه ۲ تیر به اصفهان سفر می‌کند و در میدان نقش جهان با آحاد مردم دیدار می‌کند.
حسن مرادی مسئول هماهنگی ستاد‌های مردمی سعید جلیلی در استان اصفهان در توضیح سفر استانی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده:  یکی از مهم‌ترین مسائل اصفهان حوزه آب، فرونشست و آلودگی هوا است و آقای جلیلی در این سال‌ها برای این مشکلات برنامه‌هایی تدوین کرده و مورد توجه داشته است. برطرف شدن بخش عمده‌ای از مشکل آب استان در دولت سیزدهم آغاز شد که در حال حاضر وضعیت مناسبی است و آگاهی کامل نسبت به این موضوع دارد.

 

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار