میزبانی گیتی‌پسند در سالن 25 آبان به حاشیه رفت

2 سال قبل بود که تیم تاسیسات دریایی ایران به عنوان نماینده کشورمان میزبان تیم‌های فوتسال باشگاهی در آسیا بود و این مسابقات به میزبانی سالن 25 آبان اصفهان انجام شد. در آن سال تاسیسات دریایی به لطف حمایت هواداران اصفهانی و درخشش بازیکنان خودش در نهایت موفق شد جام قهرمانی این مسابقات را کسب کند تا سالن 25 آبان ورزشگاه بزرگ اصفهان یک اتفاق شیرین و به‌یادماندنی را در کارنامه خودش به ثبت برساند.

2 سال قبل بود که تیم تاسیسات دریایی ایران به عنوان نماینده کشورمان میزبان تیم‌های فوتسال باشگاهی در آسیا بود و این مسابقات به میزبانی سالن 25 آبان اصفهان انجام شد. در آن سال تاسیسات دریایی به لطف حمایت هواداران اصفهانی و درخشش بازیکنان خودش در نهایت موفق شد جام قهرمانی این مسابقات را کسب کند تا سالن 25 آبان ورزشگاه بزرگ اصفهان یک اتفاق شیرین و به‌یادماندنی را در کارنامه خودش به ثبت برساند. اما در این فصل گیتی‌پسند نماینده کشورمان در مسابقات آسیایی است و به همین خاطر تصمیم گرفته شد تا به خاطر شباهت کفپوش سالن 25 آبان با محل برگزاری مسابقات اصلی بازیکنان این تیم در این سالن تمرین کنند تا آماده حضور در مسابقات آسیایی شوند اما این مسأله یک دردسر بزرگ برای اصفهانی‌ها ایجاد کرد که حاشیه‌های فراوانی هم به دنبال داشت.در حقیقت حدود یک ماه و نیم است که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان با توجه به شبیه بودن کفپوش این سالن به کفپوش محل برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در سالن 25 آبان بازیکنان گیتی‌پسند حاضر می‌شوند و طبیعی بود که مسابقات لیگ برتر خودشان را هم در این سالن برگزار کنند تا در شرایط مسابقه رسمی قرار بگیرند.بنا بر اعلام قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند آنها برای برگزاری دیدار با مقاومت البرز نامه‌ای را به اداره کل ورزش و جوانان نوشته و فرستادند که اگر امکانات این سالن آماده است این مسابقه در سالن 25 آبان برگزار شود اما مسئولان اداره کل اعلام کردند که به دلیل آماده نبودن این سالن به لحاظ فنی امکان برگزاری مسابقه در این سالن نیست و به همین خاطر گیتی‌پسندی‌هادر حال هماهنگی برای گرفتن مجوز برای برگزاری مسابقه در سالن پیروزی هستند.

سلطان حسینی: مشکلی وجود ندارد
محمدسلطان حسینی، مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان که در حال حاضر عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان هم هست، اولین‌ شخص برای پاسخگویی در مورد اتفاقات پیش آمده است. او در مورد میزبانی گیتی‌پسندی‌ها در سالن 25 آبان می‌گوید: در صورتی که هماهنگی صورت بگیرد، مانعی برای برگزاری دیگر مسابقات این تیم در سالن 25 آبان نیست اما پیش از برگزاری مسابقه باید حتماً با همه ارگان‌های مربوطه هماهنگی‌های لازم انجام شود. سلطان‌حسینی تأکید کرد: آماده‌سازی ورزشگاه 25 آبان برای یک مسابقه حدود 15 میلیون تومان هزینه دارد و باید این هماهنگی صورت گیرد که آیا توجیه دارد برای یک مسابقه از این سالن استفاده شود یا خیر و باید بررسی شود که چه تعداد هوادار قرار است به ورزشگاه بیاید؛ با مشخص شدن این موارد و هماهنگی با سایر نهادها امکان میزبانی در سالن 25 آبان وجود دارد.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار