گزارش به سامانه ١٩٠به خاطر نارضایتی مردم از مطب و کلینیکها
مشاور وزیر بهداشت گفت: همچنین مردم نارضایتی از مطبها و کلینیکها را به سامانه ۱۹۰ گزارش دهند تا این مشکلات به سازمان نظام پزشکی انتقال داده شود البته در برخی موارد در حوزه مطبها؛ وزارت بهداشت میتواند ورود کند ولی در بحث پلمب و صدور حکم باید نظام پزشکی ورود کند.
مشاور وزیر بهداشت گفت: همچنین مردم نارضایتی از مطبها و کلینیکها را به سامانه ۱۹۰ گزارش دهند تا این مشکلات به سازمان نظام پزشکی انتقال داده شود البته در برخی موارد در حوزه مطبها؛ وزارت بهداشت میتواند ورود کند ولی در بحث پلمب و صدور حکم باید نظام پزشکی ورود کند.
به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس زارع نژاد درباره نارضایتی مردم و بیماران از برخی بیمارستان هایی که زیر مجموعه وزارت بهداشت نیستند از جمله بیمارستان های تحت پوشش بیمه نیروهای مسلح اظهار داشت: مردم میتوانند هرگونه نارضایتی از روند درمان در بیمارستان های خصوصی، دولتی و عمومی، نیروهای مسلح، بانکها، بنیاد شهید، تامین اجتماعی و وزارتخانههای مختلف را به سامانه ۱۹۰ گزارش دهند.
وی درباره نقش وزارت بهداشت بر رسیدگی بر تخلفات و کم کاری بیمارستانهای عمومی، نیروهای مسلح، بنیاد شهید، تامین اجتماعی، بانکها و وزارتخانههای مختلف توضیح داد: ما شاید نتوانیم به طور مستقیم در این زمینهها ورود کنیم ولی در بحث اعتباربخشی چنین مباحثی میتواند بر امتیاز بیمارستان ها نقش منفی داشته باشد و این امتیازدهی نیز در اختیار وزارت بهداشت است.
وی ادامه داد: البته سامانه ۱۹۰ به صورت مستقیم فقط میتوانند در زمینه بیمارستانهای وزارت بهداشت اقدام کند ولی کم کاری و تخلفات درمانی در بیمارستانهای عمومی، نیروهای مسلح، بنیاد شهید، بانکها، تامین اجتماعی و وزارتخانههای مختلف را به نهادهای نظارتی آنان انتقال میدهد.
زارع نژاد تصریح کرد: همچنین مردم نارضایتی از مطبها و کلینیکها را به سامانه ۱۹۰ گزارش دهند تا این مشکلات به سازمان نظام پزشکی انتقال داده شود البته در برخی موارد در حوزه مطبها؛ وزارت بهداشت میتواند ورود کند ولی در بحث پلمب و صدور حکم باید نظام پزشکی ورود کند.