پرسپولیس و استقلال همیشه روی بازی با اصفهانی‌ها حساب باز می‌کنند

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تیم‌های تهرانی به‌ویژه استقلال و پرسپولیس در هر شرایطی تیم‌های اصفهانی را رقیب خود دانسته و بازی‌ با آن‌ها را از سایر مسابقات لیگ برتر جدا می‌دانند.

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تیم‌های تهرانی به‌ویژه استقلال و پرسپولیس در هر شرایطی تیم‌های اصفهانی را رقیب خود دانسته و بازی‌ با آن‌ها را از سایر مسابقات لیگ برتر جدا می‌دانند.
حسین چرخابی در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره جدال تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: 2 تیم با با 2 تفکر متفاوت پا به این مسابقه می‌گذارند. ذوب‌آهن اگر می‌خواهد نایب‌قهرمانی را به دست آورد و با توجه به رقابت شدیدی که با تیم‌های سایپا و استقلال تهران دارد، باید امتیاز کامل این دیدار را کسب کند و از طرف دیگر، درست است که پرسپولیس قهرمانی‌اش مسجل شده و انگیزه‌ لازم را ندارد، اما تیم‌های تهرانی به‌ویژه استقلال و پرسپولیس در هر شرایطی تیم‌های اصفهانی را رقیب خود دانسته و بازی با ذوب‌آهن و سپاهان را از سایر مسابقات لیگ برتر جدا می‌دانند.
وی افزود: به نظر من پرسپولیس با وجود حضور در لیگ قهرمانان آسیا، با تمام توان مقابل ذوب‌آهن حاضر می‌شود و فردا بسیار جدی بازی خواهد کرد. خوشبختانه ذوب‌آهن هم در لیگ قهرمانان آسیا و هم در لیگ برتر شرایط بسیار خوبی دارد و فردا شاهد بازی بسیار زیبا و با حملات فراوان از سوی 2 تیم هستیم.
کارشناس فوتبال اصفهان درباره خستگی بازیکنان ذوب‌آهن و تأثیر این موضوع بر عملکرد آن‌ها برابر پرسپولیس گفت: خستگی بازی‌های آسیایی قطعاً روی هر 2 تیم تأثیر می‌گذارد. متأسفانه تیم‌های ایرانی به دلیل نداشتن ریکاوری مناسب، هنوز آمادگی لازم برای بازی‌های فشرده را ندارند. همچنین برخلاف اروپا، فاصله کشورها در آسیا زیاد است. در اروپا، تیم‌هایی مانند رئال مادرید و بایرن مونیخ به دلیل وجود تفکر حرفه‌ای در بازیکنان، ریکاوری حرفه‌ای با دستگاه‌های خاص و داشتن تمرینات منظم و حساب‌شده قادر به شرکت در بازی‌های فشرده هستند. همچنین بازیکنان آمادگی بالایی دارند و تیم‌های اروپایی به شکلی بسته می‌شوند که در هر پست، 2 بازیکن آماده دارند، اما این مسائل در فوتبال ایران کمتر به چشم می‌خورد و هر تیمی که بخواهد در 2 یا 3 جام شرکت کند، با مشکل روبه‌رو می‌شود.
وی در پاسخ به اینکه شانس کدامیک از تیم‌های سایپا، ذوب‌آهن و استقلال برای ایستادن در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ هفدهم را بیشتر می‌داند، اظهار داشت: پیش‌بینی این موضوع سخت است ولی به نظر من سایپا چون در حال حاضر تیم دوم جدول است و با توجه به بازی‌هایی که پیش رو دارد، شانس بیشتری دارد، اما روی فوتبال نمی‌توان حساب کرد و باید منتظر ماند و نتیجه رقابت در بالای جدول را دید.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار