ارایه بیش از ۲ هزار مشاوره به شهروندان اصفهانی در اداره ۱۳۷
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان در هفته گذشته دو هزار و ۲۰۰ مشاوره در خصوص اماکن تفریحی و شماره تلفن شهرداریهای مناطق ۱۵ گانه در اختیار شهروندان قرار دادند.
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان در هفته گذشته دو هزار و ۲۰۰ مشاوره در خصوص اماکن تفریحی و شماره تلفن شهرداریهای مناطق ۱۵ گانه در اختیار شهروندان قرار دادند.
به گزارش ایمنا ، شهروندان اصفهانی در هفتهای که گذشت، شش هزار و ۲۴۹ مرتبه با اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس برقرار کردند که از مجموع تماسهای واصل شده، دو هزار و ۹۶۹ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری که ۵۱ درصد از مجموع کل پیام ها است، همچنین ۳۱۵ تماس معاونت عمران که پنج درصد و ۸۶ مورد ترافیکی شامل یک درصد از مجموع کل پیامها است.
این گزارش حاکی است از مجموع تماسهای شهروندان ۸۵۸ مورد از قبیل ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز، رفع خطر سقوط درختان و رفع مزاحمت سگ های ولگرد به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایتمندی ۸۴ درصدی شهروندان از عملکرد اداره ۱۳۷ شهرداری اصفهان بود.
در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیامهای ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، چهار هزار و ۸۶۹ تماس نظرخواهی با شهروندان برقرار شده است.
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۲۰۰ مشاوره در خصوص اماکن تفریحی و شماره تلفن شهرداریهای مناطق ۱۵ گانه در اختیار شهروندان قرار دادند.
به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی میتوانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخشهای خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.