قوانین کنسلی هتل آرامیس پالاس کیش

تصمیم گرفته اید به کیش سفر کنید و هتل آرامیس پالاس را رزرو کرده اید اما از قوانین آن خبر ندارید؟ نمی دانید چطور می توانید تاریخ رزرو خود را تغییر دهید و از قوانین کنسلی این هتل خبر ندارید؟ نگران نباشید. در این مقاله ما همه آنچه باید درباره هتل آرامیس پالاس کیش و تمامی قوانین آن بدانید، می گوییم.

قوانین کنسلی هتل آرامیس پالاس کیش

هتل آرامیس پالاس

هتل آرامیس پالاس کیش، هتلی 4 ستاره است که در سال 1399 افتتاح شد. این هتل لوکس با خدمات و امکانات بی نظیر خود توانست در میان مسافران به یکی از پرطرفدارترین هتل های کیش تبدیل شود.

این هتل در 14 طبقه ساخته شده که تنها 9 طبقه آن برای اقامت در نظر گرفته شده است و در 171 اتاق و سوئیت میزبان مسافران است. یکی از دلایل محبوبیت این هتل، نزدیکی آن به مراکز خرید است. از مراکز خرید نزدیک به هتل آرامیس پلاس کیش می توان به مراکز خرید پردیس ۱ و ۲، کتو ، کیش مال و رویا مال اشاره کرد.

این هتل همچنین دسترسی آسانی به ساحل خلیج فارس دارد و شما با کمی پیاده روی می توانید به ساحل بروید و از قدم زدن روی ماسه های ساحل و دیدن مناظر بی نظیر دریا لذت ببرید یا به تفریحات آبی بپردازید.

این هتل امکانات منحصر به فردی دارد که آن را تبدیل به یکی از اولین هتل ریزورت های ایران کرده است، با اقامت در هتل آرامیس پالاس می توانید از امکانات مجموعه آبی این هتل استفاده کنید.

اتاق های هتل

تمامی اتاق های هتل آرامیس پالاس دارای تهویه مناسب و امکانات رفاهی است. اتاق های این هتل دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام اختصاصی، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی در راهرو طبقات، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، مبلمان، آباژور، مینی بار، کمد، تخت، رخت آویز، صندوق امانات، تلفن، میز و صندلی، امکانات بهداشتی و ... است.

تمامی اتاق های این هتل چشم انداز زیبایی دارند، برخی اتاق ها رو به جزیره است و از سوئیت های آن می توان دریای خلیج فارس و غروب خورشید را دید، شاید به همین دلیل هزینه رزرو سوئیت های هتل آرامیس پالاس کمی گران تر از اتاق های رو به جزیره است.

هتل آرامیس پالاس کیش (2)

خدمات و امکانات هتل

هتل آرمیس پالاس تمامی امکانات را برای رفاه حال میهمانان خود تدارک دیده است. شما می توانید در سالن های بیلیارد و بدمینتون بازی کنید و هدایای و سوغاتی خود را از فروشگاه هتل بخرید.

کودکانتان می توانند در فضای بازی ایمن به شادی و خنده مشغول شوند تا شما در سالن تناسب اندام روتین ورزشی خود را انجام دهید.

از دیگر امکانات این هتل می توان به چهار آسانسور مجزا برای مهمانان، یک آسانسور پانوراما و شیشه ای، صندوق امانات، کانتر عکاسی، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، تاکسی سرویس ۲۴ ساعته، پارکینگ رایگان، اجاره خودرو و ... نام برد.

یکی از منحصر به فردترین امکانات هتل آرامیس پالاس کیش، مجموعه آبی مجهز آن و تراس های آفتابی است. مجموعه آبی هتل شامل سونا، جکوزی، استخر شنا، سونای هشک و اتاق ماساژ است. این مجموعه همچنین استخر ویژه کودکان دارد تا فرزندان شما در ایمنی کامل به شنا و بازی بپردازند.

رستوران هتل

رستوران مدرن هتل در طبقه اول قرار دارد و تمامی مواد اولیه آن ارگانیک است، سرآشپز حرفه رستوران هتل آرامیس پالاس منوی منحصر به فرد خود را دارد و غذای اختصاصی این هتل را در جای دیگری نمی توانید پیدا کنید.

روزانه می توانید غذاهای سنتی ایرانی را در رستوران هتل صرف کنید یا برای میل کردن همبرگر، پیتزا و غذاهای بین المللی از فودکورت هتل استفاده کنید. همچنین می توانید انواع نوشیدنی های گرم و سرد، کیک و بستنی را از کافی شاپ هتل بگیرید.

هتل آرامیس پالاس کیش (3)

مقررات هتل

هتل آرامیس پالاس کیش مانند تمام هتل ها قوانین مخصوص به خود را دارد. زمان تحویل اتاق ساعت 14 بعد از ظهر است اما در روز آخر اقامت خود باید اتاق را تا ساعت 12 ظهر تخلیه کنید.

خانم های مجرد با همراه داشتن شناسنامه معتبر و کارت ملی می توانند در این هتل اقامت کنند، زوجین نیز باید مدارک محرمیت یا صیغه نامه معتبر همراه داشته باشند.

اقامت کودکان زیر 5 سال بدون استفاده از سرویس، رایگان است. درصورتیکه می خواهید از ترانسفر فرودگاهی استفاده کنید، یادتان باشد اطلاعات کامل پرواز خود را در اختیار هتل قرار دهید.

قوانین کنسلی رزرو با توجه به زمان آن متفاوت است، این هتل چارتر است و نمی توانید رزروهای از پیش انجام شده را کنسل کنید اما گاهی این امکان وجود دارد. در اینصورت شرایط و مبلغ جریمه بعد از ثبت درخواست لغو رزرو توسط هتل بررسی شده و مابقی هزینه به حساب شما واریز می شود.

سخن آخر

هتل ریزورت آرامس پالاس کیش اقامتگاهی لوکس است که خدماتی یک هتل 5 ستاره را در اختیار شما قرار می دهد و با رزرو این هتل، خاطره ای از اقامتی خوش برای خود رقم می زنید اما بهتر است پیش از هر چیز از قوانین هتل را مطالعه کنید. برای سفر به کیش و رزرو این هتل می توانید با مراجعه به سایت علی بابا، تاریخ و مدت سفر خود را مشخص کنید تا اتاق ها و سوئیت های در دسترس به شما نمایش داده شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار