نصب دزدگیر برای آپارتمان در اصفهان اجباری شد!!! سرقت 18 میلیارد تومانی

با توجه به افزایش آمار سرقت در منازل مسکونی اصفهان، نصب دزدگیر اماکن در اصفهان به یکی از اولویت‌های اصلی تبدیل شده است.

نصب دزدگیر برای آپارتمان در اصفهان اجباری شد!!! سرقت 18 میلیارد تومانی

سرهنگ حسین ترکیان اعلام کرد: پس از وقوع سرقت منزلی در اصفهان، کارآگاهان پلیس به شناسایی و دستگیری سارقان پرداختند. وی افزود: ارزش اموال سرقتی ۱۸۰ میلیارد ریال بوده که ۱۰۰ میلیارد ریال آن شامل ۷۰ سکه و طلاجات بوده که از مخفیگاه سارقان کشف شده و پرونده در حال رسیدگی است.

حال اگر می‌خواهید از این خطرها در امان باشید بسیاری از سارقین به این موضوع اعتراف کرده‌اند، از سرقت منازلی که دارای پک دزدگیر و دوربین آپارتمان است، منصرف می‌شوند.

2

به گفته متخصصین ویسان

متاسفانه بسیاری از افراد که در آپارتمان‌ها ساکن هستند، بر این باورند که سارقین قادر به ورود به این طبقات نیستند، از همین رو خرید و نصب دزدگیر اماکن را جدی نمی‌گیرند. اما مسئله اینجاست که سارقین قادرند حتی به طبقات میانی نیز از طریق پشت بام دسترسی پیدا کنند و عزیزان ساکن اصفهان می‌توانند با 15 درصد تخفیف منزلشان را به سیستم امنیتی مجهز کنند.

چرا نصب دزدگیر اماکن و دوربین مداربسته در منازل مسکونی اصفهان ضروری است؟

  • آرامش خیال: شما با خیال راحت می‌توانید منزل خود را ترک کرده و به مسافرت بروید و یا به کارهای روزمره‌تان بپردازید، زیرا می‌توانید منزلتان را به دزدگیر اماکن سپرده و از طریق دوربین نیز، از راه دور، محیط را نظارت کنید.
  • فراری دادن سارقین: به گفته پلیس، نصب دوربین مداربسته و دزدگیر در محیط خانه، به عنوان یک اقدام پیشگیرانه، تأثیر قابل‌توجهی در کاهش وقوع سرقت دارد. در بسیاری از موارد، مشاهده این تجهیزات امنیتی توسط سارقین، آن‌ها را از ارتکاب به سرقت منصرف می‌کند.
  • هشدار و ثبت حادثه : در صورت ورود سارق به محیط، دزدگیر اماکن بلافاصله از طریق آژیر و تماس تلفنی، شما و همسایگانتان را از خطر ورود به خانه مطلع می‌کند. همچنین دوربین مداربسته حادثه را فیلمبرداری کرده و شما می‌توانید فرد سارق را شناسایی کنید.
  • جلوگیری از خسارات مالی و روانی: همان‌طور که گفتیم، در بسیاری از موارد وجود دزدگیر و دوربین مداربسته در محیط باعث می‌شود تا سارقین از سرقت منصرف شوند. به همین دلیل، احتمال وقوع سرقت به حداقل می‌رسد و از خسارات مالی و حتی روانی جلوگیری می‌شود.
  • نظارت از راه دور: نصب دوربین مداربسته در منزل به شما این امکان را می‌دهد که در هر لحظه و از هر مکانی، محیط خانه خود را تحت نظر داشته و کنترل کنید.

بهترین نوع دزدگیر و دوربین مداربسته برای آپارتمان و منازل مسکونی چه ویژگی‌هایی دارند؟

به نقل از فروشگاه ویسان، که دفتر مرکزی آن در خیابان شیخ بهایی اصفهان واقع شده است: بهترین نوع دزدگیر برای آپارتمان‌ها بایستی ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • سنسورها نبایستی خطا داشته باشند.
  • نرم افزار بایستی به روز رسانی شده و دارای محیط کاربرپسند باشد.
  • پنل مرکزی بایستی از مواد مرغوب ساخته شده باشد، نویز نداشته باشد و همچنین دارای گارانتی باشد.

حال تمامی محصولات امنیتی فروشگاه ویسان اعم از سنسور و پنل مرکزی مطابق استانداردها ساخته شده‌اند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. پنل مرکزی زیرو که در این فروشگاه عرضه می‌شود دارای 6 سال گارانتی بوده و علاوه بر آن این فروشگاه نیز 15 درصد تخفیف را در نظر گرفته و امکان نصب این سیستم را برای همگان آسان کرده است.

3

پک دزدگیر و دوربین آپارتمان شامل چه قطعاتی می‌شود؟

پک دزدگیر و دوربین آپارتمان شامل قطعاتی چون حسگرهای حرکتی بی سیم، در و پنجره وایرلس، آژیر، سیرن، سنسور دود و آتش، سنسور شوک بی سیم، دوربین وای فای و باتری پشتیبان است. با خرید نوع بی‌سیم این سیستم بدون هیچ نوع کثیف کاری می‌توانید منزلتان را امن کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک فوق مراجعه نمایید.

https://visun.ir/product/pack-alarm-system-apartment/

کلام آخر

اگر شما هم به دنبال افزایش امنیت منزل خود در اصفهان هستید، اکنون بهترین زمان برای اقدام است. تیم ویسان، برای خوانندگان عزیز هدیه ویژه 15 درصد تخفیف را جهت نصب دزدگیر اماکن در اصفهان در نظر گرفته است. با استفاده از این فرصت استثنایی، می‌توانید به راحتی و بدون هزینه اضافی، امنیت خانه خود را تضمین کنید. برای دریافت مشاوره نیز می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

شماره تماس: 03132367731

آدرس سایت: visun.ir

 

ارسال نظر