تسلیت رحلت امام خمینی (ره) 1403 با متن، پیام و عکس نوشته برای پروفایل و استوری

متن تسلیت رحلت امام خمینی (ره) 1403 در قالب پیام، اس ام اس، پیامک، شعر و متن ادبی را با عکس نوشته رحلت امام خمینی برای پروفایل و استوری را در ادامه برایتان آورده ایم:

تسلیت رحلت امام خمینی (ره) 1403 با متن، پیام و عکس نوشته برای پروفایل و استوری
رحلت امام خمینی (ره) در سال 1403 مصادف با روز دوشنبه 14 خرداد تعطیل رسمی است.به همین مناسبت در ادامه متن و پیام تسلیت رحلت امام خمینی (ره) را همراه با عکس نوشته، پروفایل و استوری جهت ارسال یا اشتراک گذاری در فضای مجازی را برایتان آماده کرده ایم.
 

تسلیت رحلت امام خمینی (ره)

چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، روزی است که ملت بزرگ ایران و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود و سوگ جانگداز رهبر حکیم و مقتدای خویش صاحب ماتم و عزا شدند.

رحلت امام خمینی ره تسلیت باد

امام‌ خمینی‌(ره)، یک‌ حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ است، نام‌ او پرچم‌ انقلاب، راه‌ او راه‌ انقلاب‌ و اهداف‌ او اهداف‌ این‌ انقلاب‌ است؛ بی تردید فقدان آن عبد صالح خدا برای ملت قدرشناس ایران همواره ضایعه‌ای جبران ناپذیر بوده و خواهد بود. بر ما است که نام و راه او را همچون جان پاس داریم و برای دستیابی به قله‌های عزت و عظمت، رهروی واقعی ایشان باشیم. به همین مناسبت سالروز رحلت جانگداز آن پیشوای بزرگ را تسلیت عرض می‌نمائیم.

پیام تسلیت رحلت امام خمینی ره

چهاردهم خرداد ماه روحی عروج کرد که با نَفَس روح الهی اش پیکر ملت را جان بخشیده بود. حنجره ای خاموش شد که نَفَس گرمش، سردی و افسردگی از جهان اسلام زدوده بود.

 رحلت امام خمینی (ره) تسلیت باد

عکس رحلت امام خمینی (ره) (1)
عکس نوشته رحلت امام خمینی (ره)

 پیامک تسلیت رحلت امام خمینی

چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار صالحان است که با تکیه بر سلاح ایمان بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید .
سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی(ره) تسلیت باد.

شعر تسلیت رحلت امام خمینی

بارفتن تو ترانه بی مفهوم است

منظومه عاشقانه بی مفهوم است

باید که چو ابر روز و شب

گریه کنیم، لبخند در این

زمانه بی ‌مفهوم است

رحلت جان‌سوز امام خمینی (ره) تسلیت باد

 متن تسلیت رحلت امام خمینی ره

باز آمد موسم اندوه و غم

گریه ها وناله های دم به دم

سالگرد رحلت روح خدا

بازهر محفل شده بزم عزا

سالروز رحلت جانسوز امام خمینی (ره) تسلیت باد 

عکس رحلت امام خمینی (ره) (2)
استوری رحلت امام خمینی (ره)

 پیام تسلیت سالگرد ارتحال امام

روح خدا سوی خدا تا پرکشیده

هنگام ماتم بر دل عاشق رسیده

تازه شده داغش دوباره در دل ما

گویا از این غصه قد عالم خمیده

سالروز رحلت امام خمینی (ره) بر عاشقانش تسلیت باد

پیام اداری برای تسلیت رحلت امام خمینی ره

چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال عارف و رهبری فرزانه است که با اندیشه و نگاه الهی خود به تاکید صاحبنظران، موج بیداری اسلامی را در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی ایجاد کردند و اثرگذاری اندیشه امام در جهان اسلام به طوری گسترش یافت که همه سیاسیون و حتی دشمنان اذعان دارند که این مرد بزرگ نگاه دنیا را تغییر داده است.

بی تردید امروز عزت و سرافرازی این نظام مقدس، بی شک ثمره اقتدای ملت غیور ایران اسلامی به سیره رهبر کبیر انقلاب اسلامی و پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدا و پیروی از تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی) است.

ضمن گرامیداشت قیام تاریخی پانزدهم خرداد،  ارتحال ملکوتی خورشید جماران، حضرت امام خمینی(ره) را خدمت ملت سلحشور ایران اسلامی تسلیت عرض کرده و به روان پاک امام شهیدان و همه شهدای انقلاب درود می‌فرستم.

عکس رحلت امام خمینی (ره) (5)
عکس پروفایل برای تسلیت رحلت امام خمینی (ره)

اس ام اس تسلیت رحلت امام خمینی

نام انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همواره با نام رهبر حکیم و قاطع، حضرت امام خمینی (ره) عجین شده است. بزرگ مردی که به پشتوانه ایمان و اعتقاد و آزادگی و به مدد محبت همیشه ماندگارش در دلهای ایرانیان، کاخ حکومت ستم شاهی را ویران کرد و فصل نوینی فراروی تاریخ ایران اسلامی گشود.

 سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) تسلیت عرض می نماییم.
 
عکس رحلت امام خمینی (ره) (4)
عکس نوشته تسلیت رحلت امام خمینی (ره)
 
ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار