کسب و استقرار استانداردهای مدیریتی در شرکت معدنی و صنعتی گلگهر
شرکت معدنی و صنعتی گلگهر در ادامه روند موفقیتآمیز خود و برای اولین بار در تاریخ این شرکت، موفق به اخذ استانداردهای (ISO ۱۰۰۰۴ )سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان)، ISO ۱۰۰۰۲ (سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان) و همچنین صدور و بازبینی مجدد استانداردهای ISO ۹۰۰۱، ISO ۴۵۰۰۱ و ISO ۱۴۰۰۱ شد.
به گزارش ایراسین و به نقل از معدن نامه، این اتفاق و رویداد مهم جهت شناسایی و درک نیاز مشتریان و پاسخگویی مناسب به خواسته و انتظارات مشتریان شرکت است که در همین راستا گلگهر با تدوین استراتژیها و اقدامات مختلف و همچنین طراحی و بهکارگیری این استانداردها از طریق طبقهبندی نیازها و خواستههای مشتریان، سعی نموده تا گام بلندی در خصوص "مشتریمداری" که یکی اصول بنیادی تعالی شرکت است، بردارد.
بهیقین این موفقیت، نشان از تلاشهای متعهدانه مجموعه همکاران گلگهر، توجه آنها به رویکردهای مشتریمداری در مسیر تعالی شرکت و همچنین لبیک تلاشگران شرکت معدنی وصنعتی گلگهر به منویات مقام معظم رهبری در سال "رشد تولید و مهار تورم" است.
منبع: irasin-48398