دکتر جواد حاتمی، مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش عنوان کرد؛

پیشرفت 35درصدی پروژه مدول سوم احیاء SKS طی 10 ماه

رویکرد فولاد کاوه جنوب کیش در طرح های توسعه ای، مبتنی بر توسعه متوازن با هدف دستیابی به تولید پایدار است و این پروژه از بالاترین سطح تکنولوژی و به روزترین فناوری های این حوزه بهره خواهد برد.

پیشرفت 35درصدی پروژه مدول سوم احیاء SKS طی 10 ماه

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش؛ دکتر جواد حاتمی مدیرعامل در حاشیه بازدید از پروژه احداث مدول سوم احیاء شرکت گفت: در سال جاری با استفاده از تخصص، دانش و همدلی کارکنان، پروژه های بزرگی در کنار استمرار رکوردشکنی ها در فولاد کاوه جنوب کیش پیگیری خواهد شد.
دکتر حاتمی پروژه مدول سوم احیا را شاخص ترین پروژه در حال انجام SKS دانست و افزود: رویکرد فولاد کاوه جنوب کیش در طرح های توسعه ای شرکت، توسعه متوازن با هدف دستیابی به تولید پایدار است وی اذعان داشت: هدف اولیه از احداث پروژه مدول C در فولاد کاوه جنوب کیش، توازن تولید و تأمین کسری آهن اسفنجی جهت تولید سالانه 2 میلیون و 400 هزار تن شمش فولادی در SKS است. دکتر حاتمی، اضافه کرد: عملیات اجرایی پروژه احداث مدول سوم احیاء از تیر ماه سال 1402 و همزمان با عید سعید غدیر غم آغاز گردیده و تا پایان سال 1402 پیشرفت 30 درصدی داشته است. وی افزود: از ابتدای سال این پروژه با جدیت در دستور کار همکاران قرار گرفت و امروز پیشرفت فیزیکی پروژه بیش از 35 درصد است؛ لذا طبق برنامه زمان بندی این پروژه با قوت پیش خواهد رفت.
مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش ظرفیت مدول سوم احیاء SKS را یک میلیون تن عنوان کرد و ابراز داشت: با تکیه بر تجربیات گذشته و تکنولوژی و دانش به کار رفته در تمام حوزه های فنی، پروژه مدول سوم کارخانجات احیاء فولاد کاوه از بالاترین سطح تکنولوژی و به روزترین فناوری های این حوزه بهره مند خواهد بود. دکتر حاتمی همچنین با اشاره به بهینه سازی ها و به کارگیری به روزترین فناوری های صنعت فولاد در این حوزه بیان داشت: در پروژه مدول سوم احیاء در ساختار مهندسی سازه نیز بهینه سازی و تمهیدات لازم با نهایت دقت اندیشیده و به کار گرفته شده است تا شاهد بهره وری در بالاترین سطح ممکن باشیم.
حاتمی با بیان اینکه SKS به عنوان یکی از بزرگترین مجتمع های تولیدی فولاد کشور، که همواره پیشرو در استفاده از فناوری دانش بنیان و پیشتاز در بهینه سازی فرآیند تولید آهن اسفنجی از طریق تزریق اکسیژن است گفت: با تمهیدات انجام شده زیر ساخت تزریق اکسیژن به فرآیند تولید آهن اسفنجی در مدولC جهت بالا بردن راندمان تولید در طراحی های پروژه مذکور لحاظ شده است و هم زمان با پیشرفت پروژه اجرایی خواهد شد.

imagesمدیرعامل SKS پیشرفت پروژه مدول سوم احیاء مستقیم را در حوزه مهندسی حدود 78 درصد و در حوزه عملیات سیویل در مراحل نهایی عنوان کرد و افزود: با برنامه ریزی های دقیق انجام شده و تلاش شبانه روزی تیم اجرایی در سه ماهه اول سال 1403 استراکچر و بدنه کوره تا ارتفاع 30 متر نصب خواهد شد.
دکتر جواد حاتمی با ابراز رضایت از فرایند تأمین تجهیزات گفت: با پیگیری ها و نظارت دقیق انجام شده توسط همکاران در حوزه تأمین تجهیزات از برنامه ریزی ها جلوتر هستیم و تجهیزات مطابق برنامه ریزی خریداری و وارد انبارهای شرکت شده و مطابق برنامه، عملیات نصب این تجهیزات نیز در حال انجام است، که با تلاش شبانه روزی امیدواریم شاهد بهره برداری پیش از موعد این ابر پروژه باشیم.

 

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار