ماجرای گزینه «پیاده برو!» در اصفهان چه بود+ واکنش جالب تپسی

در روزهایی که شوخی‌های اینترنتی به سرعت در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شوند، تصویر طنزآمیزی از اپلیکیشن تپسی با گزینه عجیب «پیاده برو!» توانست توجه کاربران زیادی را جلب کند. این شوخی با اپلیکیشن تپسی که با طراحی هوشمندانه و محتوای طعنه‌آمیز همراه بود، نه تنها وایرال شد، بلکه با واکنش خلاقانه تپسی تبدیل به یک نمونه موفق از برندینگ در فضای مجازی شد.

ماجرای گزینه «پیاده برو!» در اصفهان چه بود+ واکنش جالب تپسی

در روزهای گذشته، تصویری از اپلیکیشن تپسی در شبکه‌های اجتماعی به صورت گسترده دست‌به‌دست شد که در آن، گزینه‌ای با عنوان «پیاده برو! رایگان» در کنار سفر عادی دیده می‌شد. این تصویر که به نظر می‌رسید اسکرین‌شاتی واقعی از اپلیکیشن باشد، خیلی سریع در توییتر، اینستاگرام و حتی گروه‌های تلگرامی پخش شد و کاربران واکنش‌های طنزآمیز زیادی به آن نشان دادند. اما آنچه باعث شد تا این قابلیت بیشتر به چشم بیاید این بود که کاربران مدعی شده بودند که این ویژگی برای کاربران اصفهانی اپلیکیشن تپسی فعال شده است.در تصویر منتشر شده از تپسی مسیر انتخابی تنها چند صد متر فاصله دارد و دو گزینه برای سفر پیشنهاد شده است:

سفر با خودرو با هزینه ۳۶٬۰۰۰ تومان و زمان رسیدن ۱۳:۳۳

گزینه "پیاده برو!" که رایگان است و تنها ۸ دقیقه بیشتر طول می‌کشد (۱۳:۴۱)

photo_2025-06-04_00-39-06

همین فاصله‌ی ناچیز زمانی و هزینه بالای گزینه‌ی اول، باعث شد بسیاری از کاربران این تصویر را به عنوان یکی از بهترین مثال‌های طنز در دنیای اپلیکیشن‌ها معرفی کنند.

اولین اکنتی که این تصویر را در شبکه اجتماعی ایکس(توییتر) منتشر شد کاربری به نام ماکان بود.

photo_2025-06-04_00-26-38

حقیقت ماجرا چه بود؟

با بالا گرفتن موج شوخی‌ها، بسیاری از کاربران تصور کردند که این عکس واقعی است تا جایی که صفحه رسمی توییتر تپسی با انتشار توییتی طنزآمیز به این تصویر واکنش نشان داد. در این توییت آمده بود:

آقای ماکان شوخی کردند با تپسی، ما چنین گزینه‌ای اضافه نکردیم.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار