شهید سلیمانی الگویی در جهان معرفی کرد که همه شیفته او هستند

اصفهان- فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: شهید قاسم سلیمانی چنان الگویی از سربازان امام و رهبر معظم انقلاب در جهان به مسلمانان و عاشقان معرفی کرد که همه شیفته حاج قاسم هستند.

شهید سلیمانی الگویی در جهان معرفی کرد که همه شیفته او هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مجتبی فدا عصر سه‌شنبه در مراسم سومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و سالروز شهادت حاج احمد کاظمی در گلستان شهدای شهر اصفهان، با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی کسی بود که همه نقشه‌های دشمن را در منطقه خنثی کرد، اظهار داشت: نقشه کسانی که آمده بودند قلب کره زمین، منطقه خاورمیانه را عاری از تفکر انقلابی و اسلامی و جهادی بکنند. کسانی که با حمله به افغانستان و عراق، حمله به جبهه مقاومت و با براه انداختن جنگ نیابتی و پشتیبانی و حمایت آمریکایی‌ها در انزوای سیاسی و اقتصادی و تحریم‌های هوشمند قصد نابودی و براندازی جمهوری اسلامی را داشتند.

وی ادامه داد: کسانی که با طرح خاورمیانه جدید و تجزیه کشورهای اسلامی، حمله به اماکن و سازماندهی داعش دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی و جلوگیری از رشد توفندهِ فراگیر و تأثیر گذار انقلاب اسلامی در منطقه بودند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان ( عج ) استان اصفهان خاطرنشان کرد: حاج قاسم با استقامت، صبر و صبوری، ولایتمداری، ولایت محوری و ولایت باوری که داشت و با سربازی خود را وقف فرامین مقام معظم رهبری و حضرت آقا کرد.

سردار فدا افزود: شهید قاسم سلیمانی با اعتقادی که به خانواده شهدا داشت، با عزت و کرامتی که برای همسران، پدران و مادران و فرزندان شهدا قائل بود چنان الگویی از سربازان امام و مقام معظم رهبری در جهان به مسلمانان و عاشقان معرفی کرد که همه شیفته حاج قاسم هستند و به وقت شهادتش گفتند همه ما حاج قاسم هستیم.

وی ادامه داد: همه ما پیرو راهی هستیم که حاج قاسم گام گذاشت، خستگی ناپذیر نقش آفرینی و مبارزه کرد و علی رغم ناملایمات و بی مهری‌ها، فشارها و سختی‌ها برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کم نگذاشت.

فرمانده سپاه صاحب الزمان ( عج ) استان اصفهان تصریح کرد: شهید سلیمانی سربازان و مدافعانی را تربیت کرد و رزمندگانی را تحویل اجتماع داد که یکی از آنان شهید حججی است و افرادی را تربیت کرد و به جامعه تحویل داد که امروز مسیر و راه و حرکت حاج قاسم را ادامه خواهند داد.

سردار فدا افزود: حاج قاسم گاهی به زیارت مزار شهید کاظمی می‌آمد و درد و دل می‌کرد غبطه می‌خورد و آرزوی شهادت می‌کرد؛ کسانی که حاج قاسم را از شهادت می‌ترساندند حاج قاسم به آنان می‌گفت من عاشق شهادتم.

وی افزود: امام صادق (ع) می‌فرمایند که زیادی فتنه‌های آخر زمان شما را نگران و مأیوس خسته نکند، فتنه‌های آخر زمان برای آزمایش شما و برای رسوا کردن منافقان است و شهید بزرگواری که امروز به مناسبت سالگردش جمع شدیم گفت بعد از ما فتنه‌هایی رخ خواهد داد که ما شهدای قبل این ایام غبطه می‌خوریم و دعا می‌کنیم کاش در دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همراه شما بودیم و غبطه می‌خوریم به حال و روز شما.

فرمانده سپاه صاحب الزمان ( عج ) استان اصفهان گفت: مردم شریف اصفهان، شما که با فتنه‌گران همراهی نکردید و به فراخوان‌ها جواب ندادید و دنبال ابتذال و برهنگی و آسیب زدن به زیرساخت‌های کشور نبودید، شما که در مقابل قرآن سوزی و پاره کردن قرآن و اهانت به مقدسات در مقابل فتنه گران ایستادید اجر و ثوابتان در تعریف حاج قاسم است.

سردار فدا خاطرنشان کرد: شهید محسن رضایی که در روزهای اخیر در سمیرم به شهادت رسید، یکی از این شهدا بود که ایام فاطمیه نذر کرد سمنو پخت و روضه گرفت و برات شهادت خود را از حضرت زهرا (س) گرفت.

وی اضافه کرد: ما و شما امروز اینجا آمدیم که عهد و پیمان ببندیم تا از ایمان و عزت و سربلندی ایران دفاع کنیم و قسمی که با امام (ره)، رهبر معظم انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس و مردم داشتیم تا آخرین قطره خون و آخرین نفس پشت انقلاب بایستیم و حامی نظام جمهوری اسلامی باشیم.

منبع: mehrnews-5672804

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار