بهره‌برداری از ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۴۰ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در نایین

فرماندار نایین گفت: ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۴۰ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در نایین به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۴۰ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در نایین

محمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: هم‌زمان با دهه مبارک فجر، تعداد ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۴۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید که در حوزه جذب نیرو، زمینه اشتغال ۲۷۵ نفر در شهرستان را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: از میان پروژه‌های آماده افتتاح، ۳۷ پروژه دولتی با اعتبار ۳۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و ۱۳ پروژه بخش خصوصی و خیرین با اعتبار ۷۰۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان نائین افزود: همچنین از میزان اعتبارات بخش خصوصی مبلغ ۵,۳۸۶,۰۰۰ یورو از محل اعتبارات ارزی تأمین شده است.

کریمی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های ستاد دهه فجر گفت: بیش از ۳۹۸ عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، مذهبی، هنری و ورزشی در دهه فجر برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: پروژه‌های مورد بهره‌برداری در بخش‌های زیرساخت، راه، انرژی، ارتباطات، دانش‌بنیان، خدمات، صنایع، کشاورزی و آموزشی ازجمله احداث و بهسازی شبکه برق، سنگ‌فرش معابر شهری و روستایی، تجهیز و توسعه شبکه مخابرات، زیرسازی و آسفالت معابر شهری و روستایی و محورهای مواصلاتی است.

فرماندار شهرستان نائین با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال، باید در راستای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب اسلامی از همه ظرفیت‌ها استفاده و برای رفع مشکلات و امیدآفرینی در جامعه تلاش کنیم تا بتوانیم زمینه مشارکت بیشتر مردم در انتخابات را فراهم آوریم.

منبع: imna-724811

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار